Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg er håpløs!

I 2005 traff jeg en fyr, det var helt pussig, jeg som bruker å være veldig skikkelig og tenke nøye over alt jeg gjør, endte opp med å våkne opp med denne fyren.

Jeg var ikke forelseket i han, men følte en tiltrekking jeg ikke har vært borti før, helt snålt.

Han har i tillegg dame, så det var bare å legge seg helt ut av det, og det går bra, helt til vi treffes igjen, da er gjensynsgleden kjempestor, og vi blir helt revet med, og snakker og snakker, og har sex...

Men så var det lenge siden jeg hadde sett han og snakket med han, har hatt et annet kortvarig forhold, og kommet meg videre, og det var bra.

Men så møtte jeg han igjen, og da var det gjort, så var det pån igjen.

Dette er så dumt, for jeg skjønner ikke hvorfor det skjer, han er akkurat likedan, og vi voksne mennesker klarer ikke å styre oss, fy!

Han sier det han også, at dette kunne bare skjedd med meg, og at det er fordi jeg betyr noe helt spesielt for han, men han er nok heller ikke forelska i meg, for han holder jo sammen med dama.

Vi har heller ikke snakket om oss noe særlig, tenkte jeg skulle gjøre det engang, men ingen vits i det så lenge dette ligger i luften, det blir bare dumt!

Hva er dette? Jeg er ikke forelska, men kan man bli så tiltrukket av en person at man mister all sunn fornuft?

Og lurer på hva som har skjedd om jeg har brukt tid på å bli enda bedre kjent med han, ville jeg da blitt forelska?

Så er det bare å holde avstand igjen da, og håpe jeg ikke ender opp sammen med han igjen, selv om en del av meg meget gjerne vil!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260816-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har dame. Han kommer sannsynligvis ikke til å gå fra henne, da hadde han vel gjort det til nå, i og med at dette har vart en stund.

"Jeg er ikke forelska, men kan man bli så tiltrukket av en person at man mister all sunn fornuft?"

Ja, det går helt klart an.

"Og lurer på hva som har skjedd om jeg har brukt tid på å bli enda bedre kjent med han, ville jeg da blitt forelska?"

Mulig det og.

Men igjen: - Han har dame!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260816-hva-er-dette/#findComment-2085300
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...