Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg fikk mest sannsynlig herpes da jeg var 20 år gammel, dvs for 13 år siden. Fikk aldri påvist selv, men legen til min daværende kjæreste mente han hadde herpes og jeg fikk et førstegangsutbrudd som stemmer overens med det jeg har lest om emnet. Etter en periode med akupunktur forsvant alle utbrudd/utslett helt.

De siste par årene har jeg av og til fått noen slags utbrudd som ligner, men som allikevel ikke virker som det samme. Det er små kviser som klør og ser gule ut på tuppen, så langt det samme. Men om jeg klemmer dem ut med litt papir kommer det gjerne ut små talgklumper (som i en tett pore). Når dette er gjort blir det et bittelite sår som stort sett er borte etter 1-2 dager. Det er heller ikke smertefullt, etter at jeg har klemt ut kvisen eller hva det er, blir alt ubehag borte.Det blir heller ikke hovent. De første gangene jeg hadde dette for mange år siden, kunne jeg klemme ut litt væske, og deretter ble området hovent, vondt og tok flere dager på å gå ned igjen. Det arter seg altså ganske annerledes dette, og jeg lurer på hva du tror? Ligner dette på noe annet du kjenner til, eller kan det være herpes allikevel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260969-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...