Gå til innhold

blir magen fortere større i 2. graviditet?

Anbefalte innlegg

Gjest synlig mage?

hei.

jeg er nå gravid med mitt barn nr. 2. jeg lurer da på om magen blir fortere større denne gangen enn sist gang, eller er dette bare noe jeg tror?? har kommet i uke 9 nå, og jeg synest at jeg kan begynne å antydninger til mage..

når fikk dere synlig mage??

Fortsetter under...

Den har i alle fall vokst fortere hos meg, men jeg blir nok litt lurt av de 5 ekstra kiloene som satt der i utgangspunktet i forhold til sist også.

Men jeg er 19+5 i dag, og syns det ser ut som om jeg glatt er en måned lengre på vei enn som så.

Gjest Elextra

Ja, magen min ble tidlig stor i annet svangerskap. Men tror mye av grunnen var at magemusklene var svake ennå, slik at mange lettere "este" ut.

Selve den forstørrede livmoren vil uansett ikke være synlig utenfra før 4-5 måned, inntil da er den gjemt bak symfysen.

Annonse

I første svangerskap begynte jeg ikke med mammaklær før rundt uke 19 tror jeg.

Andre og tredje gang hadde jeg store problemer med å skjule graviditeten før jeg var tre mnd på vei.. Husker jeg brukte olabukser som var lave i livet. Magen kom rundt 8-9 uker.

Annonse

Heisann!

Jeg fikk fortere mage da jeg skulle ha nr.2. Magen min har i begge svangerskapene kommet ganske tidlig. Tror jeg var rundt 3mnd da magen begynte å vises skikkelig. Huff, den tiden når man begynner og få mage er ikke så veldig gøy. Folk vet liksom ikke om du er gravid eller om du bare er blitt en del tjukkere, og så tørr dem ikke spørre heller, i fare for å ta feil...hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...