Gå til innhold

råd????

Anbefalte innlegg

Gjest vil klare det

hei alle sammen...

alle dere som prøver og slutte, veldig bra! jeg har slutta og røyke, men har begynt og snuse:( vil ikkje men har blitt veldig gla i den lille klumpen...:( røyker av og til litt på fest men er ikke godt lenger :) forskjellen fra nå og tidligere er at jeg kan ta meg en halv røyk, for selskaps skyld og ikke tenke på den, og føle at jeg må ha en til. noe jeg sleit ed før. derfor sprakk jeg hele tiden.. nå har jeg fått kontroll og har ikke lenger lyst på. synes til og med at det lukter ekkelt, hehe.. voldsomt hvor ting kan forandre seg... men nå eg det snusen jeg må jobbbe med... så har i grunnen ingen grunn til og skryte enda...

noen tips???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261066-r%C3%A5d/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

Vet ikke, hadde noen nico-tyggiser liggende, så jeg bare begynte med de, har ikke røyka på 5 dager, virkningen minner litt om snus, bare at de e kjempe gode.. :)

så det funker me tyggis? har aldrig prøv det... hva er det som er i de då som gjør at du ikkje får lyst på røyk og snus og sånn då? jaja, 5 dager er jo en beg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261066-r%C3%A5d/#findComment-2114543
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...