Gå til innhold

Oppskrift for å få et vellykket forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke-alltid-ønskelig-å-bruke-nick

Vil ha:

- godt stabilt forhold til min nåværende mann, med aktivt sexliv.

Har:

- stabilt, men følelsesløst forhold til min mann- uten sex-liv.

Hvordan få det som jeg vil?

Jeg finner det vanskelig å tenne på han. Er redd han lukter...(og han har vært sløv med hygienen siste årene). Svettelukt er total turn-off for meg.

Vil snakke med min mann om forholdet etc, men han har aldri tid. Jeg kan jo ikke tvinge meg på han heller.

Skjønner forholdet kan være i fare. Bedre blir det ikke med at jeg har funnet en annen mann som er grei og snakke med. Tenner på han- men har ikke sagt det til han. Og jeg holder meg på god fysisk avstand. I alle fall- så er ikke min seksualitet død. Den er bare ikke så lett å tenne- for min mann.

Hva gjør man? Jeg vil helst bli i forholdet til min mann.

P.S: Jeg tror absolutt ikke han har noen på si. Han har videre aldri vært hverken romantisk eller særlig pratsom...

Fortsetter under...

Det krever to for å få ett forhold til å fungere. Vil du ha ett bra sexliv krever det noe av deg og.

Hvis du henger deg opp i lukt, går det an å gjøre noe med dette. Hva med å invitere til felles dusj og "Forspill" før kos??

Er du var for lukter, selv etter dusj, går det an å bruke smaksoljer, eller lignende hvis du vil "smake" litt.

Hva med å reise bort, bare dere to. Forandring fryder.

Få han til å kjøpe seg noe nytt. Klær, undertøy, slik at han føler seg vel. En hårklipp kan være nok.

Husk kompliment!!

Kjøp noe nytt undertøy til deg selv, slik at han SER deg!!

Hvis det fremdeles ikke blir noe sex, må dere prate om det. Kanskje han har "problemer" med noe. Kanskje han trenger litt veiledning av lege. Det er mye flott å få i hjelpemidler.

Til syvende og sist, er det gjensidig respekt for hverandre, åpenhet, og det å bli sett som er viktig for å bygge videre.

Her trenger det i hvertfall forandring til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...