Gjest TH Skrevet 29. april 2001 Skrevet 29. april 2001 Jeg har fått lagt plastbelegg på 2 tenner nede i underkjeven. Grunnen var ødlagt topp og dermed mørkere tenner. Hvor lenge kan man forvente at ett slikt belegg skal vare før det må skiftes? Fikk foran på tennene oppå, å bak. Hvist dette ikke varte sa tannlegen at han kunne legge porselen der. Takk for svar. Hilsen TH 0 Siter
Erik Johannessen, Tannlege Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Det kommer jo helt an på hvor sterk slitasjen er. En fylling varer gjennomsnittlig ca. 9 år, men jeg tror ikke du kan forvente så lang levetid på dette stedet i munnen. 0 Siter
Gjest TH Skrevet 30. april 2001 Skrevet 30. april 2001 Det kommer jo helt an på hvor sterk slitasjen er. En fylling varer gjennomsnittlig ca. 9 år, men jeg tror ikke du kan forvente så lang levetid på dette stedet i munnen. Takk for svaret. Nå er jo dette mere kosmetisk enn en fylling også da. Så jeg vet at jeg må skifte etter en stund. Takker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.