Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ved et par anledninger fått veldig vondt i noen kjertler e.l. som ligger i høyde ca. 3 cm over penis, og ca. 3-4 cm ut på hver av sidene. Rett innenfor skillet mellom ben og nedre mage. I tillegg til at disse gjør vondt når jeg tar på de, får jeg et par sviende sår rundt anus. Dette har skjedd 2-3 ganger det siste året. Er dette noen allergi? Kjønnssykdom? Hva er disse kjertlene/knutene? Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261166-hovne-kjertler-samt-s%C3%A5r-rundt-anus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er kommet på feil forum, gynekologi e om kvinners underliv. Jeg forsøker å overføre til allmennmedisin.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Hei.

Innlegget mitt ble fjernet da det visstnok hadde kommet i feil forum. Men jeg kan ikke se hvor det har blitt av, og jeg har ikke mottatt noe svar ennå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...