Gjest Socceros Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hei. Jeg ble sjuk (influensa) den 5.juledag, og siden har jeg stort sett vært sengeliggende. Begynner å bli bedre nå, så jeg klarer og være oppe og gjøre litt mer. MEN: Hver gang jeg sitter/ligger og reiser meg kommer det en skikkelig stikkende hodepine som varer i 10-20 sekunder. Dette skjer også om jeg sitter og ser nedover og tar et raskt blikk opp. Noen som kan svare meg på hva kommer dette av? Jeg har bestemt meg for å prøve meg på jobb igjen imårra, tross at formen egentlig sier hold deg hjemme. Jeg fikk ny jobb 2.1.07 og har fortsatt ikke fått begynt i jobben pga sjukdommen, så nå føler jeg at jeg bare MÅ dra uansett. Andre tips for raskere bli kvitt: Hodepine, rennende nese, samt å kunne ta på seg sokkene uten å begynne å svette og føle seg utmattet, tas imot med takk:-) 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Bruk paracet :-) Det er deilig å føle den lindringen de timene den virker. Tror faktisk lindringen i seg selv hjelper å bli fortere frisk. Du har ikke fått bihulebetennelse da? Presser det på i framparten av hodet når du bøyer hodet mellom beina? Drikk mye!! Og: Ikke gå på jobb før du er frisk.... 0 Siter
Gjest Socceros Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Bruk paracet :-) Det er deilig å føle den lindringen de timene den virker. Tror faktisk lindringen i seg selv hjelper å bli fortere frisk. Du har ikke fått bihulebetennelse da? Presser det på i framparten av hodet når du bøyer hodet mellom beina? Drikk mye!! Og: Ikke gå på jobb før du er frisk.... Det kan godt være bihulebetennelse jo. Uten at jeg vet det for sikkert. Må man da ha noen spesielle medisiner? Jeg har såååå lite lyst til å dra på jobb i denne formen, men jeg må nesten uansett:-( 0 Siter
Gjest Socceros Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Bruk paracet :-) Det er deilig å føle den lindringen de timene den virker. Tror faktisk lindringen i seg selv hjelper å bli fortere frisk. Du har ikke fått bihulebetennelse da? Presser det på i framparten av hodet når du bøyer hodet mellom beina? Drikk mye!! Og: Ikke gå på jobb før du er frisk.... Jippi, nå ringte jeg min nye arb.giver og sa at jeg skulle komme på jobb imårra, men ikke kunne love noe ang.formen og hva jeg kunne gjøre. Så sa han at han syntes jeg burde bli hjemme en dag til, og ikke stresse noe angående jobben. Nå er jeg glad for at min nye sjef har forståelse for arbeidstakerne sine:-) 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Det kan godt være bihulebetennelse jo. Uten at jeg vet det for sikkert. Må man da ha noen spesielle medisiner? Jeg har såååå lite lyst til å dra på jobb i denne formen, men jeg må nesten uansett:-( Har du nesespray? Bruk den hvis du føler det er tett i bihulene. Prøv å slappe av i morgen da. Lykke til uansett :-) 0 Siter
nypa Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Har du blitt frisk nå? Jeg har det på samme måte nå. Det værste er denne hodepina. Stikker som kniver i hode når jeg rører på meg. Kan det ha noe med blodtrykket å gjøre? Hvor lenge varte det hos deg? Jeg har vært syk ei uke nå. 0 Siter
Gjest Socceros Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Har du blitt frisk nå? Jeg har det på samme måte nå. Det værste er denne hodepina. Stikker som kniver i hode når jeg rører på meg. Kan det ha noe med blodtrykket å gjøre? Hvor lenge varte det hos deg? Jeg har vært syk ei uke nå. Hei! Hos meg varte det fra 5.juledag til 12.januar. Men jeg fikk antibiotika først den 10.januar. Og det var etter at jeg begynte på pillene at alt ble så mye bedre. Så følte jeg meg veldig bra i 2 uker før jeg nå har vondt i halsen igjen og tung i hodet. Uten at dette er overplagsomt, så jeg kan fortsatt jobbe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.