Gå til innhold

Virus på balanse-nerven....

Anbefalte innlegg

4barns mor-77

Jeg våknet lørdag morgen og kunne ikke snu på hodet, uten at hele rommet roterte. Var ikke kvalm i utgangspunktet, men ble det hver gang jeg rørte meg. Kastet opp et par ganger, ene gangen kom det opp blod også.

Jeg skulle på jobb mandag, og ringte derfor legevakt, for å høre om man kan få noe kvalme-stillende.

Beskjeden der var at det høres ut som virus på balanse-nerven, og da var det ikke noe de kunne gjøre. Så det var ingen vits å komme dit.

Jeg har nå vært sengeliggende siden lørdag, bare oppe noen få korte turer tett etterfulgt av en sinnsyk kvalme og noe oppkast.

Er det virkelig ingenting man kan gjøre? Har vært i ny jobb en måned, passer meg fryktelig dårlig å være syk.

Vil evt kvalmestillende kun hjelpe på kvalmen, eller kan noe av svimmelheten bli borte også?

Kjempefrustrerende greier. Kjenner meg jo helt fin så lenge jeg ligger i ro, men så fort jeg setter meg opp blir jeg _dårlig_. sukk...

Noen her som har hatt virus på balanse-nerven som kan svare meg?

Frustrert hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261281-virus-p%C3%A5-balanse-nerven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kalles nå mest krystallsyken

Jeg har hatt "virus på balansenerven" eller "krystallsyken" som det også kalles.

Det er veldig viktig og skjønne at dette ikke er ett virus altså. Til tross for at legen var den som fortalte meg at det var det.

Det er noe i mellomøret, og noen fysoioterapauter, men også slike osteopater kan hjelpe deg.

Jeg gikk i 2 måneder, og måtte holde meg fast når jeg sto, og EN time hos osteopat rettet opp hele greia.

Merklig greier.

Vennlig hilsen

4barns mor-77

Jeg har hatt "virus på balansenerven" eller "krystallsyken" som det også kalles.

Det er veldig viktig og skjønne at dette ikke er ett virus altså. Til tross for at legen var den som fortalte meg at det var det.

Det er noe i mellomøret, og noen fysoioterapauter, men også slike osteopater kan hjelpe deg.

Jeg gikk i 2 måneder, og måtte holde meg fast når jeg sto, og EN time hos osteopat rettet opp hele greia.

Merklig greier.

Vennlig hilsen

Tusen takk for svar...

Kan du fortelle litt om hva en osteopat gjør? Har vært hos fysioterapeut med bekkenløsning, og det hjalp meg ikke litt en gang. Mistet litt troen på dèt.

Ringte forøvrig volvat istad, de ville ta noe prøver å utelukke andre ting. Kanskje verdt å nevne på osteopat til legen der...?

Tusen takk for svar...

Kan du fortelle litt om hva en osteopat gjør? Har vært hos fysioterapeut med bekkenløsning, og det hjalp meg ikke litt en gang. Mistet litt troen på dèt.

Ringte forøvrig volvat istad, de ville ta noe prøver å utelukke andre ting. Kanskje verdt å nevne på osteopat til legen der...?

Jeg har også hatt slike plager som du beskriver. Jeg fikk mye hjelp av dette:

http://www.uib.no/isf/utposten/1999nr4/utp99410.htm

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...