Gå til innhold

Fryktelig vondt i underliv ETTEr eggløsning

Anbefalte innlegg

Gjest helledusssen

Hjelpes, jeg hadde eggløsning den 4 januar - og fortsatt, 5 dager etter, har jeg steike vondt underlivet!! I tillegg har jeg øm korsrygg og ømme brystvorter og litt i hele brystet(gjør faktisk vondt på dem)...også er jeg så trett. I går klarte jeg ikke komme meg på jobb før kl 12!! Ringte om morgenen og aner knapt hva jeg sa, bare noe om at jeg ikke orket komme...hehehe...

Er generelt "uggen"...

Noen flere som har hatt det slik? Kan det være graviditet eller er det bare mine ønsker om å være det, som spiller meg et puss, kanskje...

Symptomer på graviditet kommer vel uansett ikke så fort. så da så...

Håper høre fra dere som har hatt det slik...

Fortsetter under...

Det høres tidlig ut, men jeg vet om de som har hatt sympomer helt fra unnfangelsen har funnet sted. Generelt tror jeg ikke det er vanlig å ha symptomer før egget er festet og det skjer vel en drøy uke etter unnfangelse.

Lykke til - håper du er gravid!

PS. Hadde jo vært morsomt å høre hva testen viser om en drøy uke.

Gjest Helledussen

Det høres tidlig ut, men jeg vet om de som har hatt sympomer helt fra unnfangelsen har funnet sted. Generelt tror jeg ikke det er vanlig å ha symptomer før egget er festet og det skjer vel en drøy uke etter unnfangelse.

Lykke til - håper du er gravid!

PS. Hadde jo vært morsomt å høre hva testen viser om en drøy uke.

Hei! jeg skal si fra om hva testen viser, jeg :) når den tid kommer. Kan teste torsdag-fredag...venter mens på torsdag...men har mine tvil på at den kommer ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...