Musli Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Etter skjema er min eggløsningsdag den 5 januar. Og er fruktbar fra 5-7 januar i følge eggløsningskalkulator. Hadde sex den 7 januar. Kan jeg bli gravid likevel?? 0 Siter
Musli Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 jeg mente fruktbar fra 2-7 januar=) 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 jepp, du kan likevel bli gravid. 0 Siter
Musli Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 jepp, du kan likevel bli gravid. Ok=) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hvis eggløsningen virkelig var 5. januar, er det vel lite trolig at du kan bli gravid etter sex 7. januar - men en liten sjanse er det jo. Hvis seggløsningen var 6. januar, er sjansen mye større. Sædcellene kan leve flere dager inni deg og "vente" på at egget løsner. Lykke til! Jeg visste aldri eksakt hvilken dag jeg hadde eggløsning, men med samleie ca annenhver dag i eggløsningsperioden gikk det fint alle tre gangene, i løpet av et par måneder! 0 Siter
Musli Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Hvis eggløsningen virkelig var 5. januar, er det vel lite trolig at du kan bli gravid etter sex 7. januar - men en liten sjanse er det jo. Hvis seggløsningen var 6. januar, er sjansen mye større. Sædcellene kan leve flere dager inni deg og "vente" på at egget løsner. Lykke til! Jeg visste aldri eksakt hvilken dag jeg hadde eggløsning, men med samleie ca annenhver dag i eggløsningsperioden gikk det fint alle tre gangene, i løpet av et par måneder! på www.babyverden.no kan man beregne eggløsningsdagen. ca=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.