Gå til innhold

Barnevernet???

Anbefalte innlegg

meningen med livet

Det er meg igjen, og jeg føler at jeg må gi en kort orientering over nåværende situasjon!

Jeg har da tatt den telefonen til barnevernet, og brakt saken over til dem for viderer vurdering?

Med det samme jeg hadde tatt telefonen, ringte jeg min kone og fortalte hva jeg hadde gjort, og om hun ønsket å finne seg en leilighet og sette i gang prosessen med familiekontoret fikk hun sette i gang den prosessen. Det ØNSKET hun ikke, jeg snakket første gang med barnevernet for noen mnd. siden, men jeg ønsket å gi saken litt mer tid selv om de sa at de hadde definitivt en sak ut i fra hva jeg orienterte dem om. Jeg ser ikke nødvendigheten med å skrive så mye mer, bortsett at jeg fremdeles ser på gutten verbalt som en stor dust og moren bare må være idiot. Men jeg innså med meg selv at om ekteskapet vårt gikk til helvete, så ville jeg ikke hatt tillit til at min kone har skjøttet våre felles barn på den måten hun burde med tanke på grensesetting, hjelpe med lekser o.s.v., og om hun var BLAKK ville hun aldri ha tatt kontakt med meg for å få penger slik at barna mine hadde det de trengte?

Og dersom jeg hadde en snev av tvil om tilstanden mine barn hadde det, mens de var hos moren ville jeg snakket med lærer om det var forskjell når pappa hadde omsorgen mot mamma hadde omsorgen. Alt som foregikk ville jeg fått innsikt i , og jeg ville ikke hatt noen problemer med å tatt saken videre dersom det var nødvendig?

Da innså jeg at jeg hadde ikke noe valg, hva som vil skje fremover vet jeg ikke og jeg vil veldig gjerne vite om andre har noe å tilføre?

Hva vil barnevernet gjøre nå, hvor mange møter blir mellom mor og dem, hva skjer mot gutten etc.

Er veldig takknemmelig med svar som forteller HVA som vil skje nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261344-barnevernet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er ganske vanskelig å få noen fornuftig sammenheng i innlegget ditt.

Men stemmer det virkelig at du omtaler gutten din som en stor dust?

Jeg husker vagt denne mannen fra tidligere tråder og jeg er ganske sikker på at barnet han omtaler som en dust (var kanskje ikke akkurat det ordet da) er hennes særkullsbarn, men at de også har felles barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261344-barnevernet/#findComment-2090402
Del på andre sider

Gjest barnasrett no

Du er vel klar over at begge kan miste omsorgen, og at barnevernet kan fatte hastevedtak om å hente ungen dersom du klager for mye??

Tror du da ungen får det noe bedre?

Eller tror du noen av DERE får ungen tilbake?

Hvem er det som er dust, som omtaler et barn som "dust?"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261344-barnevernet/#findComment-2097109
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...