Gå til innhold

Tråder som sklir ut...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, synes folk jevnt over er flinke sånn. Men det er greit å understreke det uansett. :o)

Jepp. :)

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

14

• mariaflyfly

7

• Dorthe

7

• mrxx

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uff, stakkars lita. ;)

Det var et bableordspill. Jeg har ikke vondt noe sted.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg husker det så godt, plutselig var det en rød prikk i min tråd, fikk omtrent panikk.

;o)

Fikk de svarene jeg trengte jeg, så jeg var fornøyd.

Er jo ikke noe artig å bli slettet, da! Spesielt ikke når man sitter og ler seg skakk av en tråd, så er den plutselig borte.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men ikke uten sosiale antenner :o)

Som en liten marsboer! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var et bableordspill. Jeg har ikke vondt noe sted.

Neivel da. :)

Angelica :o)
Skrevet

Jeg liker det kjempegodt, men jeg synes vi må bli flinkere til å skrive /navn på den vi sklir ut med (slik b.a. ulvinnen gjør), e.l, så andre ikke trenger å bry seg med å lese den hvis de ikke vil.

Og så må vi passe på at vi bidrar med det trådstarter er ute etter i tillegg, så ikke tullinga tar fokus bort fra ham/henne.

Det var lurt, men jeg glemmer det alltid ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Er jo ikke noe artig å bli slettet, da! Spesielt ikke når man sitter og ler seg skakk av en tråd, så er den plutselig borte.

Nå ble jeg fryktelig usikker på om de ble slettet, eller bare irrettesatt, hm, flere år siden dette. Jaja.

Gjest Shira12
Skrevet

Joda, det var slettet, men mitt spm og Dorthe sine svar til meg stod igjen. Jeg måtte jo inn og søke.

Skrevet

Det ser slik ut ja.

He he, men jeg husker Dorthe og Mariaflyfly ble slettet inne på allmenn en gang jeg hadde startet tråden.

Jeg syns det bare var moro, men det synes ikke webbis. De fikk ikke lov og diskutere hva godteri Dorthe skulle kjøpe i Sverige, i min smertestillendes-tråd nei!

Jeg flirer enda da jeg tenker på det :o)

Ble jeg slettet? Hihi, jeg legger aldri merke til det :o)

Skrevet

Det ser slik ut ja.

He he, men jeg husker Dorthe og Mariaflyfly ble slettet inne på allmenn en gang jeg hadde startet tråden.

Jeg syns det bare var moro, men det synes ikke webbis. De fikk ikke lov og diskutere hva godteri Dorthe skulle kjøpe i Sverige, i min smertestillendes-tråd nei!

Jeg flirer enda da jeg tenker på det :o)

Hehe, den trådutsklidelsen husker jeg også...

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe, den trådutsklidelsen husker jeg også...

Det var faktisk i den tråden jeg lærte hva en chorizo-pølse var, for flyfly la ut link. :o)

Skrevet

Det var faktisk i den tråden jeg lærte hva en chorizo-pølse var, for flyfly la ut link. :o)

Og gjett hvem sin chorizo hun hadde smakt?

Gjest Shira12
Skrevet

Ble jeg slettet? Hihi, jeg legger aldri merke til det :o)

Joda, Webbis kom inn og viftet med pekefingeren, og så ble det borte.

Det var da jeg gikk på Nobligan, var skikkelig kvalm, og måtte sjekke her om jeg virkelig skulle være så kvalm.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Herpe tråder?

*plystrer uskyldig*

Det har vi vel aldri gjort, eller? :)

Skrevet

Det har vi vel aldri gjort, eller? :)

Neinei. Aldri.

Gjest Shira12
Skrevet

Og gjett hvem sin chorizo hun hadde smakt?

Kan det ha vært din mon tro? ;o)

Jeg tror jeg snart ber meg selv på middag og vin hos deg altså!

Skrevet

Joda, Webbis kom inn og viftet med pekefingeren, og så ble det borte.

Det var da jeg gikk på Nobligan, var skikkelig kvalm, og måtte sjekke her om jeg virkelig skulle være så kvalm.

Den diskusjonen husker jeg men husker ikke godteriet flyfly og jeg diskuterte:o)

Skrevet

Kan det ha vært din mon tro? ;o)

Jeg tror jeg snart ber meg selv på middag og vin hos deg altså!

:-)

Det er selvfølgelig derfor jeg husker tråden. Og Dorthe hadde reist før hun fikk med seg chorizobestillingen.

Men chorizo er godt det, særlig på pizza sammen med svarte oliven og en god italiensk rødvin....

Gjest Shira12
Skrevet

:-)

Det er selvfølgelig derfor jeg husker tråden. Og Dorthe hadde reist før hun fikk med seg chorizobestillingen.

Men chorizo er godt det, særlig på pizza sammen med svarte oliven og en god italiensk rødvin....

Da skal jeg prøve det på pizza. Jeg har faktisk bare spist slik pølse som forrett.

Aldri kjøpt til og bruke hjemme, enda :o)

Jeg husker at Dorthe kjøpe en boks med BonBon HurlumheiMix. For jeg kommer på den tråden hver gang jeg går forbi slike bokser i tax free`n.

Jøss, utrolig hva man husker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...