Gå til innhold

Tråder som sklir ut...

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Den diskusjonen husker jeg men husker ikke godteriet flyfly og jeg diskuterte:o)

Du skulle på svenskehandel.

Jeg er mektig imponert over meg selv her, som husker alt dette ;o)

Noe av grunnen er nok at den perioden med Nobligan og Sarotex gjorde meg så syk, at jeg husker jeg søkte hjelp på Dol, om det skulle være slik. Og søkte trøst. Enda kan jeg bli irritert når jeg tenker på den sommeren de saboterte med medisiner.

Var ett teit påfunn av legene og sette meg på det, det har de innrømt selv også.

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

14

• mariaflyfly

7

• Dorthe

7

• mrxx

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da skal jeg prøve det på pizza. Jeg har faktisk bare spist slik pølse som forrett.

Aldri kjøpt til og bruke hjemme, enda :o)

Jeg husker at Dorthe kjøpe en boks med BonBon HurlumheiMix. For jeg kommer på den tråden hver gang jeg går forbi slike bokser i tax free`n.

Jøss, utrolig hva man husker.

Hurlumheimix, ja, jeg husker det jeg også :-)

Flyfly godis (og mat-)vaner er godt dokumenterte på dol :P

Skrevet

Du skulle på svenskehandel.

Jeg er mektig imponert over meg selv her, som husker alt dette ;o)

Noe av grunnen er nok at den perioden med Nobligan og Sarotex gjorde meg så syk, at jeg husker jeg søkte hjelp på Dol, om det skulle være slik. Og søkte trøst. Enda kan jeg bli irritert når jeg tenker på den sommeren de saboterte med medisiner.

Var ett teit påfunn av legene og sette meg på det, det har de innrømt selv også.

Jeg har glemt hele svenskehandelen men Nobliganen og Sarotexen husker jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

Og vi husker det også, he he.

Jeg syns det er spennendes når du og flyfly snakker mat og vin, da følger jeg med. Er glad i begge deler nemlig.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har glemt hele svenskehandelen men Nobliganen og Sarotexen husker jeg.

Jeg var i barnedåp og bryllup oppi det hele, den sommeren var pyton.

Jeg reiste nemlig på svenskehandel selv jeg, på sensommeren da jeg allikvel måtte til Oslo på poliklinikken.

Sikkert også derfor jeg husker alt dette.

Skrevet

Det er det som gjør det morsomt å være på dol.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er det som gjør det morsomt å være på dol.

Ja. :)

Skrevet

Det ser slik ut ja.

He he, men jeg husker Dorthe og Mariaflyfly ble slettet inne på allmenn en gang jeg hadde startet tråden.

Jeg syns det bare var moro, men det synes ikke webbis. De fikk ikke lov og diskutere hva godteri Dorthe skulle kjøpe i Sverige, i min smertestillendes-tråd nei!

Jeg flirer enda da jeg tenker på det :o)

Jeg fikk en stor bøtte med hakka møkk og sånn! ;)

Skrevet

:-)

Det er selvfølgelig derfor jeg husker tråden. Og Dorthe hadde reist før hun fikk med seg chorizobestillingen.

Men chorizo er godt det, særlig på pizza sammen med svarte oliven og en god italiensk rødvin....

Hmmmmm...sette pizzadeig i kveld, mon tro...?

Skrevet

Da skal jeg prøve det på pizza. Jeg har faktisk bare spist slik pølse som forrett.

Aldri kjøpt til og bruke hjemme, enda :o)

Jeg husker at Dorthe kjøpe en boks med BonBon HurlumheiMix. For jeg kommer på den tråden hver gang jeg går forbi slike bokser i tax free`n.

Jøss, utrolig hva man husker.

HurumhejMix var det, ja! *imponert* Jeg trodde det var Hakka Møkk... ;)

Skrevet

Nææææ, synes du det? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig

En annen ting er jo at det kan bli vanskelig å følge tråden/diskusjonen hvis det blir uendelig mange innlegg. Sånt sett er det jo greit å holde seg til saken i en skikkelig diskusjon hvertfall.

Jepp. Dessuten er det uforskammet å ødelegge en seriøs tråd med intern babbel.

Men nå kaster jeg muligens stein i glasshus. :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Synes det er helt greit, jeg. Men ikke dersom tråden er om et tema som absolutt ikke egner seg for spøk. Om noen skriver i sorg, har et alvorlig helseproblem, eller ganske enkelt kjønnsvorter (:P), så synes jeg ikke noe om at folk sporer av. Men de fleste trådene her på åpent er ganske lette og lystige, så da er det egentlig helt greit å spore litt av :)

Men jeg skjønner godt at for utenforstående kan det virke som "klikker", da det gjerne er en gjeng kjente nick som prater seg i mellom. Men sånn er det jo. I en gruppe med 50 mennesker, hvor bare seks kjenner hverandre fra før, så blir det jo mest leven rundt de seks, selv om det alltid er åpent for nye å komme til underveis :)

Skrevet

Jeg synes det er helt greit, jeg, i tråder jeg har startet. Vel sklir det bra ut enkelte ganger, men synes det er uproblematisk.

Skrevet

Dette er absolutt en av grunnene til at jeg er på dol.

På Åpent (og meldinger til dels) synes jeg det er bare gøy - enten jeg er med på utglidningen eller bare leser andre more seg.

På medisinske fora bør man være mer forsiktig.

Skrevet

Jeg synes ikke at det gjør noe at det sklir ut. Men det er viktig at det kommer skikkelig svar på det som det spørres om også.

Blir det slik at det kun kommer svar som ikke har noe med saken å gøre så er ikke det bra heller.

Men noen er svært ømtåelige på dette punktet, noen er slik at de ikke tålererer at tråden får noe annet enn seriøse svar. Noen tar seg selv veldig høytidlig vet du:-)

Skrevet

Hmmmmm...sette pizzadeig i kveld, mon tro...?

Jaaaaaahhhh :-D

Skrevet

Og vi husker det også, he he.

Jeg syns det er spennendes når du og flyfly snakker mat og vin, da følger jeg med. Er glad i begge deler nemlig.

Hehe, det er bra ikke alle synes vi herper for mange tråder med matpraten vår :-)

Skrevet

Nææææ, synes du det? :)

Og ikke bare dine, igrunnen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...