Gå til innhold

Tråder som sklir ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HurumhejMix var det, ja! *imponert* Jeg trodde det var Hakka Møkk... ;)

Av en eller annen grunn er det ofte lettere å huske uvesentligheter enn viktige ting :-|

Sånn som at flyfly også lliker aero, ikke bare kliss.

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

14

• mariaflyfly

7

• Dorthe

7

• mrxx

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jaaaaaahhhh :-D

Sovna... :(

Fikser noe tapasgreier istedet hvis du har lyst :)

Skrevet

Sovna... :(

Fikser noe tapasgreier istedet hvis du har lyst :)

00:40 var det kanskje ikke det dummeste :P

Jeg er ikke veldig kresen :)

Skrevet

Av en eller annen grunn er det ofte lettere å huske uvesentligheter enn viktige ting :-|

Sånn som at flyfly også lliker aero, ikke bare kliss.

Eller at hun blir kvalm av Dollymixture fordi hun forspiste seg på det i sommer... :(

Skrevet

Jeg synes ikke at det gjør noe at det sklir ut. Men det er viktig at det kommer skikkelig svar på det som det spørres om også.

Blir det slik at det kun kommer svar som ikke har noe med saken å gøre så er ikke det bra heller.

Men noen er svært ømtåelige på dette punktet, noen er slik at de ikke tålererer at tråden får noe annet enn seriøse svar. Noen tar seg selv veldig høytidlig vet du:-)

jeg lagde for en stund tilbake der noen plutselig begynte å snakke om noe helt annet, så og si uoppfordret. og drev på lenge. og jeg som trodde jeg hadde fått masse masse svar, og to personer som diskuterte svarene. det er egentlig litt kjipt.

Skrevet

Eller at hun blir kvalm av Dollymixture fordi hun forspiste seg på det i sommer... :(

M&S har endra oppskriften - de har blitt uten kunstig smak og farge - og de nye er _ikke_ gode.

Muligens like greit. Kanskje.

Skrevet

jeg lagde for en stund tilbake der noen plutselig begynte å snakke om noe helt annet, så og si uoppfordret. og drev på lenge. og jeg som trodde jeg hadde fått masse masse svar, og to personer som diskuterte svarene. det er egentlig litt kjipt.

Jeg skjønner at det er kjipt. I alle fall hvis det kun utvikler seg til en tulletråd.

Men får du ett eller flere seriøse svar så synes jeg ikke det er så mye å bry seg med, det er nå min mening.

Gjest synes jeg
Skrevet

Det er gørrkjipt.

Ikke for ingenting at man ofte starter tråder andre steder enn åpent selvom de ikke hører hjemme der. Da er det mer sjanse til at det blir seriøse svar.

Men jeg legger også merke til at det ofte er "klikken" som til stadighet ødelegger trådene.

Skrevet

Det er jo det jeg liker med dol! Enig med de fleste andre i at en må se an forum og tema før en tar helt av, men jeg har ikke inntrykk av at det er så mange som har problemer med det.

Gjest Shira12
Skrevet

HurumhejMix var det, ja! *imponert* Jeg trodde det var Hakka Møkk... ;)

Jeg er ganske imponert over hukommelsen min her ja. Bare så synd at jeg glemmer en del andre ting, som er en smule mer viktige ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe, det er bra ikke alle synes vi herper for mange tråder med matpraten vår :-)

Jeg synes det er helt greitt, tar med meg noen tips på veien. Eneste minuset er at jeg alltid blir så sulten ;o)

Skrevet

Det er jo det som er så bra med dol!

Dra ut tråder er kjempemoro!

Skrevet

Jeg synes det er helt greitt, tar med meg noen tips på veien. Eneste minuset er at jeg alltid blir så sulten ;o)

Det blir vi som herper også :-)

Skrevet

Om vi ikke kan skravle på Åpent, så er litt av poenget borte.

Det er i trådene vi prater, det går av seg selv. Ellers må vi jo lage tråder av typen: Dette er en skravletråd, vennligst skravle med meg nå ;o)

De aller fleste av oss har sosiale antenner til og ikke innvadere tråder der det ikke passer, som ved dødsfall, alvorlig sykdom osv.

Og i det fleste tråder er det svar eller kommentarer på selve spørsmålet eller kommentaren i hovedinnlegget.

Så sklir det ut.

Trådstarter får jo allikevl sine svar på "svar til meg"

Og ser man at Shira og Princess Peach har en lang tråd nedover, skjønner folk at det er skravling, og kan velge om de vil hoppe over eller skravle med.

Jeg tar meg ikke så store friheter andre plasser enn her på Åpent.

Og i tillegg til og skravle, svarer jeg de jeg kan hjelpe.

Bra skrevet, Shira12. :-) jeg er helt enig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er gørrkjipt.

Ikke for ingenting at man ofte starter tråder andre steder enn åpent selvom de ikke hører hjemme der. Da er det mer sjanse til at det blir seriøse svar.

Men jeg legger også merke til at det ofte er "klikken" som til stadighet ødelegger trådene.

Hvem er "klikken", da?

Mange som snakker om den, men ingen som vet hvem man mener.

Det er da ingen som blir ekskludert fra noe som helst, alle er hjertelig velkomne til å svare på innlegg eller komme med kommentarer, seriøse eller useriøse. :)

Iallefall til meg. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes ikke at det gjør noe at det sklir ut. Men det er viktig at det kommer skikkelig svar på det som det spørres om også.

Blir det slik at det kun kommer svar som ikke har noe med saken å gøre så er ikke det bra heller.

Men noen er svært ømtåelige på dette punktet, noen er slik at de ikke tålererer at tråden får noe annet enn seriøse svar. Noen tar seg selv veldig høytidlig vet du:-)

Nei, hadde du sagt noe annet, så hadde jeg faktisk begynt å lure litt. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes det er helt greit, jeg. Men ikke dersom tråden er om et tema som absolutt ikke egner seg for spøk. Om noen skriver i sorg, har et alvorlig helseproblem, eller ganske enkelt kjønnsvorter (:P), så synes jeg ikke noe om at folk sporer av. Men de fleste trådene her på åpent er ganske lette og lystige, så da er det egentlig helt greit å spore litt av :)

Men jeg skjønner godt at for utenforstående kan det virke som "klikker", da det gjerne er en gjeng kjente nick som prater seg i mellom. Men sånn er det jo. I en gruppe med 50 mennesker, hvor bare seks kjenner hverandre fra før, så blir det jo mest leven rundt de seks, selv om det alltid er åpent for nye å komme til underveis :)

Jamen det er da bare for nye nick å hive seg med i det de kaller "klikken" også. Jeg for min del synes bare det er hyggelig, så lenge de ikke er frekke og uhøflige, så klart. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det blir vi som herper også :-)

Driver dere og herper herpetråden min nå!? *hulk*

Skrevet

Nei, hadde du sagt noe annet, så hadde jeg faktisk begynt å lure litt. :)

Har ikke du alltid lurt litt på meg da?...:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har ikke du alltid lurt litt på meg da?...:-)

Har jeg det? Ja, mulig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...