Gå til innhold

Tråder som sklir ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jamen det er da bare for nye nick å hive seg med i det de kaller "klikken" også. Jeg for min del synes bare det er hyggelig, så lenge de ikke er frekke og uhøflige, så klart. :)

"Jamen det er da bare for nye nick å hive seg med i det de kaller "klikken" også."

Det har flere av oss skrevet før også. Men det har ikke blitt besvart av de som er imot "klikken." Hva nå "klikken" er...for det er ganske forskjellig hvem som er aktive og ikke, det varierer i perioder syns jeg.

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

14

• mariaflyfly

7

• Dorthe

7

• mrxx

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Driver dere og herper herpetråden min nå!? *hulk*

Neinei, jeg herper jo aldri, som sagt :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Jamen det er da bare for nye nick å hive seg med i det de kaller "klikken" også."

Det har flere av oss skrevet før også. Men det har ikke blitt besvart av de som er imot "klikken." Hva nå "klikken" er...for det er ganske forskjellig hvem som er aktive og ikke, det varierer i perioder syns jeg.

Ja, derfor synes jeg det blir feil å kalle noen for en klikk.

Da jeg var ny på DOL, gikk det lang tid før jeg begynte å skrive innlegg selv. Satt bare og leste og observerte i begynnelsen. Men da jeg begynte å svare på og skrive innlegg, følte jeg meg ikke noe dårligere behandlet fordi jeg hadde et ukjent nick. Det er bare å hive seg med, det.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jamen det er da bare for nye nick å hive seg med i det de kaller "klikken" også. Jeg for min del synes bare det er hyggelig, så lenge de ikke er frekke og uhøflige, så klart. :)

Jepp, det er klart de bare kan hive seg med.Men det er tydeligvis noen som synes det er vanskelig, og sånn er det vel bare ;) Selv om det ikke akkurat er noen opptaksseremoni for å få prate med andre her!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jepp, det er klart de bare kan hive seg med.Men det er tydeligvis noen som synes det er vanskelig, og sånn er det vel bare ;) Selv om det ikke akkurat er noen opptaksseremoni for å få prate med andre her!

Det er da ikke så vanskelig? Se også hva jeg skriver til amber sun under her.

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, derfor synes jeg det blir feil å kalle noen for en klikk.

Da jeg var ny på DOL, gikk det lang tid før jeg begynte å skrive innlegg selv. Satt bare og leste og observerte i begynnelsen. Men da jeg begynte å svare på og skrive innlegg, følte jeg meg ikke noe dårligere behandlet fordi jeg hadde et ukjent nick. Det er bare å hive seg med, det.

Jada, og både jeg og du turte, tydeligvis! Men det er noen som åpenbart ikke synes det er lett, og det er de som gjerne starter tråder og gnåler litt.

Skrevet

Jada, og både jeg og du turte, tydeligvis! Men det er noen som åpenbart ikke synes det er lett, og det er de som gjerne starter tråder og gnåler litt.

Jeg syntes det var mye lettere i begynnelsen å henge meg med på tråder, jeg,- enn å starte nye ;-) Det var litt skummelt, nemlig...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe. De får slutte å gnåle og heller skrive morsomme, tullete, seriøse, interessante, dumme, smarte og kule innlegg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg syntes det var mye lettere i begynnelsen å henge meg med på tråder, jeg,- enn å starte nye ;-) Det var litt skummelt, nemlig...

Litt skummelt var det kanskje. :)

Men det verste som kan skje er jo at man ikke får noen svar. (Noe som faller tungt for enkelte, visstnok.) ;)

Skrevet

Litt skummelt var det kanskje. :)

Men det verste som kan skje er jo at man ikke får noen svar. (Noe som faller tungt for enkelte, visstnok.) ;)

Nja, det verste som kunne skje, var vel at man unisont ble sablet ned av alle de andre ;-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Hehe. De får slutte å gnåle og heller skrive morsomme, tullete, seriøse, interessante, dumme, smarte og kule innlegg. :)

Helt enig :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja, det verste som kunne skje, var vel at man unisont ble sablet ned av alle de andre ;-)

Men det skjer jo sjelden når man skriver et "normalt" innlegg.

Har inntrykk av at det kun er trolleinnlegg som blir nedsablet.

Skrevet

Men det skjer jo sjelden når man skriver et "normalt" innlegg.

Har inntrykk av at det kun er trolleinnlegg som blir nedsablet.

Joda, men redd for det kan man jo likevel være :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Joda, men redd for det kan man jo likevel være :)

"Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you." ;)

Skrevet

"Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you." ;)

Nemlig :)

Skrevet

Men hvis de ikke tør/liker å tulle og skrive masse innlegg, så skjønner jeg heller ikke at de gnåler for at vi som liker det skriver masse sånn.

Enten vil man være med i den aktive delen, av noen kalt "klikken", eller så syns man det er tåpelig/kjedelig/skummelt/whatever å være med på det, men da kan man også la være å klage på at andre liker det.

:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Men hvis de ikke tør/liker å tulle og skrive masse innlegg, så skjønner jeg heller ikke at de gnåler for at vi som liker det skriver masse sånn.

Enten vil man være med i den aktive delen, av noen kalt "klikken", eller så syns man det er tåpelig/kjedelig/skummelt/whatever å være med på det, men da kan man også la være å klage på at andre liker det.

:-)

"eller så syns man det er tåpelig/kjedelig/skummelt/whatever å være med på det, men da kan man også la være å klage på at andre liker det."

Det er akkurat den der mange ikke helt skjønner. "Dere bare stenger meg ute, dere er dumme, og ikke vil jeg leke med dere uansett!!" ;)

Skrevet

"eller så syns man det er tåpelig/kjedelig/skummelt/whatever å være med på det, men da kan man også la være å klage på at andre liker det."

Det er akkurat den der mange ikke helt skjønner. "Dere bare stenger meg ute, dere er dumme, og ikke vil jeg leke med dere uansett!!" ;)

hehe du er inne på noe der ja... :-)

Skrevet

Har jeg det? Ja, mulig. :)

Jeg vet jo ikke noe om det da, hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...