punky brewster Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg synes 5 til 6 sms er ganske mye, fordi det er helt sikkert bare kose meldinger. At han ikke svarer raskt på dem skjønner jeg godt. Det har ikke noe med hvor glad han er i deg, men vi menn er ikke så pusete av oss at vi synes det er nødvendig å svare på meldinger i et sett. Jeg synes du høres svært slitsom ut, skal mye til for at jeg hadde orket å hatt et forhold til deg. Jeg hadde synes at dette hadde blitt for mye av det gode og da tenkte jeg ikke spesielt på meldingene men generelt ut i fra det du skriver. Det samme tenkte jeg, hvem holder ut, hadde ikke vært meg iallefall 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2090411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger deres syn! Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 fra 0-6 meldinger: du kan ikke stole på han. 7-20 du kan stole på han. Prøv å få han til å sende minst syv meldinger om dagen Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2090508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger deres syn! Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Skal du kreve 10-15-20 sms om dagen med stadige bekreftelser på at han er gladi deg så vil du kvele ham. Jeg skulle gjerne også hatt så mange sånne kose-medlinger, men vi sender stort sett en melding om morran og en om kvelden når han er borte på jobb og vi ikke sees på 2,5 uke. Mer enn det kan jeg ikke forvente med den jobben han har (12-timers vakter som er svært hektiske). Så ja - det er helt normalt å sende færre meldinger utover i et forhold og jeg vil nå si at 5-6 meldinger hver dag er mange jeg da! Jeg krever ingenting av ham, men sender en melding i ny og ne (ikke oftere enn han, for å si det slik). Som jeg har svart flere her - jeg maser ikke, faktisk har det ikke falt meg inn å nevne det for ham en gang. Jeg føler instinktivt at dette er et problem som ligger hos _meg_, og ville spørre her for å høre om det er vanlig. Jeg trengte bare bekreftelsen på at dette er vanlig hos andre også. Har lest om folk her på DOL som sender nær sagt i hytt og pine til hverandre, og jeg har som sagt ingen erfaring med menn - ut over å ha vært hoggestabbe for eks'en i litt for mange år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2090516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger deres syn! Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Skal du kreve 10-15-20 sms om dagen med stadige bekreftelser på at han er gladi deg så vil du kvele ham. Jeg skulle gjerne også hatt så mange sånne kose-medlinger, men vi sender stort sett en melding om morran og en om kvelden når han er borte på jobb og vi ikke sees på 2,5 uke. Mer enn det kan jeg ikke forvente med den jobben han har (12-timers vakter som er svært hektiske). Så ja - det er helt normalt å sende færre meldinger utover i et forhold og jeg vil nå si at 5-6 meldinger hver dag er mange jeg da! Og så glemte jeg å takke deg for svaret - den eneste i hele tråden, tror jeg.. (flau) Sorry, og takk! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2090521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger deres syn! Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det samme tenkte jeg, hvem holder ut, hadde ikke vært meg iallefall Hva var det du ikke hadde holdt ut med? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2090523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Og så glemte jeg å takke deg for svaret - den eneste i hele tråden, tror jeg.. (flau) Sorry, og takk! ) ) Det går fint! Bra at du ikke maser, det er ikke noe trivelig å bli mast på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2090538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger deres syn! Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 ) Det går fint! Bra at du ikke maser, det er ikke noe trivelig å bli mast på. Nei, det skjønner jeg godt. Og jeg vil ham jo alt det beste ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2090540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva var det du ikke hadde holdt ut med? Å hatt en kjæreste som hele tiden måtte ha bekreftelse, hva mer kan fyren gjøre enn det han gjør i dag. At kjæresten din ikke sitter standby ved mobiltelefonen og svarer på meldinger øyeblikkelig har da ingenting med om han er til å stole på eller ikke. Jeg har feks ikke tlf med meg i arbeidstiden, den ligger i garderoben. Jeg har travle dager og ettermiddagene og kveldene flyr stortsett avgårde. Hadde ikke holdt ut å hatt en kjæreste som hele tiden var misstroisk. Hvorfor kan du ikke bare slappe av å nyte den tiden dere har sammen og ikke bruke tiden til å bekymre deg. Har ikke du to barn? Bruk energien på dem og fokuser på det som er viktig, da har du ikke tid til å sitte å bekymre deg for om kjæresten din ikke svarer øyeblikkelig på meldinger. Kanskje du skal lære deg å legge tlf litt i fra deg slik at ikke du heller er tilgjengelig 24 timer i døgnet. Vet jeg kanskje er litt krass i svaret mitt, men synes du må ta deg litt sammen og jobbe med deg selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2090629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger deres syn! Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Å hatt en kjæreste som hele tiden måtte ha bekreftelse, hva mer kan fyren gjøre enn det han gjør i dag. At kjæresten din ikke sitter standby ved mobiltelefonen og svarer på meldinger øyeblikkelig har da ingenting med om han er til å stole på eller ikke. Jeg har feks ikke tlf med meg i arbeidstiden, den ligger i garderoben. Jeg har travle dager og ettermiddagene og kveldene flyr stortsett avgårde. Hadde ikke holdt ut å hatt en kjæreste som hele tiden var misstroisk. Hvorfor kan du ikke bare slappe av å nyte den tiden dere har sammen og ikke bruke tiden til å bekymre deg. Har ikke du to barn? Bruk energien på dem og fokuser på det som er viktig, da har du ikke tid til å sitte å bekymre deg for om kjæresten din ikke svarer øyeblikkelig på meldinger. Kanskje du skal lære deg å legge tlf litt i fra deg slik at ikke du heller er tilgjengelig 24 timer i døgnet. Vet jeg kanskje er litt krass i svaret mitt, men synes du må ta deg litt sammen og jobbe med deg selv Jeg jobber med meg selv kontinuerlig, tro du meg! Det er for øvrig èn av grunnene til at jeg ikke har gått inn i noe forhold før nå, etter noen år alene. Jeg har trengt den tida til å få ting på plass for egen del. Akkurat dette har ikke vært så greit å arbeide med, ettersom jeg ikke har vært plaget med lignende tidligere - jeg var rett og slett ikke forberedt Jeg nyter tiden vi har sammen i fulle drag, jeg tenker på ham innimellom ellers, men slett ikke hele tiden. Og jeg sitter som regel ikke akkurat og venter med mobilen i hånda, så og si. Men enkelte dager er jeg litt nedfor, og da kan disse tankene dukke opp. Mulig jeg har forklart litt lite eller dårlig over her, men det er ikke snakk om at jeg "beleirer" ham med meldinger, eller bebreider ham/er sur eller sånn når jeg får svar. Han vet rett og slett ikke om dette. Han er en glad og fornøyd fyr, og jeg er stort sett i balanse jeg også ;-) Han gir lyd når det passer ham, og jeg svarer på dem. Av og til er jeg selvfølgelig først ute, jeg også Men som sagt - jeg har heller få (og dårlige) erfaringer, så når jeg er nedfor av en eller annen grunn, da kan tankene dukke opp. Stort sett undertrykker jeg dem, fordi jeg (nesten) VET det er tull, men jeg tenkte likevel det kunne være greit å spørre her. Og joda - til daglig er jeg opptatt med studier (og siden jeg snart har eksamen, burde jeg vel strengt tatt gjøre noe helt annet nå!) barn, hus og hjem, venner etc. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2090924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg jobber med meg selv kontinuerlig, tro du meg! Det er for øvrig èn av grunnene til at jeg ikke har gått inn i noe forhold før nå, etter noen år alene. Jeg har trengt den tida til å få ting på plass for egen del. Akkurat dette har ikke vært så greit å arbeide med, ettersom jeg ikke har vært plaget med lignende tidligere - jeg var rett og slett ikke forberedt Jeg nyter tiden vi har sammen i fulle drag, jeg tenker på ham innimellom ellers, men slett ikke hele tiden. Og jeg sitter som regel ikke akkurat og venter med mobilen i hånda, så og si. Men enkelte dager er jeg litt nedfor, og da kan disse tankene dukke opp. Mulig jeg har forklart litt lite eller dårlig over her, men det er ikke snakk om at jeg "beleirer" ham med meldinger, eller bebreider ham/er sur eller sånn når jeg får svar. Han vet rett og slett ikke om dette. Han er en glad og fornøyd fyr, og jeg er stort sett i balanse jeg også ;-) Han gir lyd når det passer ham, og jeg svarer på dem. Av og til er jeg selvfølgelig først ute, jeg også Men som sagt - jeg har heller få (og dårlige) erfaringer, så når jeg er nedfor av en eller annen grunn, da kan tankene dukke opp. Stort sett undertrykker jeg dem, fordi jeg (nesten) VET det er tull, men jeg tenkte likevel det kunne være greit å spørre her. Og joda - til daglig er jeg opptatt med studier (og siden jeg snart har eksamen, burde jeg vel strengt tatt gjøre noe helt annet nå!) barn, hus og hjem, venner etc. Da får du prøve å konsentrere deg om de gode tankene og prøve å blåse bort de dålige følelsene. Kos deg med kjæresten din du:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261399-kan-jeg-stole-p%C3%A5-ham/page/2/#findComment-2091056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.