Gjest litt små irritert Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hadde en litt løs avtale med han jeg holder på med ikveld. Jeg spurte nemlig tidligere idag om han ville finne på noe ikveld, hvor av han svarte at han skulle på noe greier men at han kanskje kunne etter det så han skulle sende en melding. Han var forøvrig veldig koselig på meldingen. Men har jeg hørt noe? nei! Greit nok at det han skulle på kanskje tok litt lenger tid enn forventet men da kunne han vel sendt en melding og sagt ifra om det? Er ikke det vanlig høfflighet? Hadde jeg fått en melding i rundt 9 tiden f.eks så kunne kanskje jeg ha funnet på noe annet istedet for å sitte å vente på å høre fra han! Måtte bare få ut litt frustrasjon.. 0 Siter
Gjest litt små irritert Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Mannfolk er bare sånn ;-) Ja det har jeg skjønt, for det er ikke første gangen jeg opplever dette. Akkurat på dette området hadde det vært fint om de var litt mer som oss ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Ja det har jeg skjønt, for det er ikke første gangen jeg opplever dette. Akkurat på dette området hadde det vært fint om de var litt mer som oss ;-) Noen ganger må det være en lettelse å være lesbisk ;-) 0 Siter
Gjest litt små irritert Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Noen ganger må det være en lettelse å være lesbisk ;-) Hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Ja det har jeg skjønt, for det er ikke første gangen jeg opplever dette. Akkurat på dette området hadde det vært fint om de var litt mer som oss ;-) Takk Gud for at vi menn ikke er som dere kvinner. Så komplisert liv ønsker jeg ikke å ha:-) Ikke godt å si hvorfor han ikke sendte ei melding, men vi er forskjellig, jeg hadde i alle fall sendt ei melding. Men det spørs hvordan han selv oppfattet dette, det kan være mulig at han så på dette som en avtale om at han sender melding hvis han kan komme, men at han ikke hadde noe avtale med deg utover det og at du da hadde full frihet til å gjøre hva du ville. 0 Siter
petter smart Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Noen ganger må det være en lettelse å være lesbisk ;-) Leste en statisitkk som sa at lesbiske forhold røk oftere enn for heterofile, mens homofile (menn) forhold røk sjeldnere enn for heterofile. Så jeg vet ikke helt. Dere kvinner er jo ikke enkle å leve med. Og har en to kvinner, blir det vel nærmest umulig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Leste en statisitkk som sa at lesbiske forhold røk oftere enn for heterofile, mens homofile (menn) forhold røk sjeldnere enn for heterofile. Så jeg vet ikke helt. Dere kvinner er jo ikke enkle å leve med. Og har en to kvinner, blir det vel nærmest umulig. Det ante jeg ikke, men interessant uansett. Selv heller jeg nok mest til at menn generelt klarer seg dårligere alene enn kvinner og dermed holder ut lengre i et forhold;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Det ante jeg ikke, men interessant uansett. Selv heller jeg nok mest til at menn generelt klarer seg dårligere alene enn kvinner og dermed holder ut lengre i et forhold;-) Det er i alle fall slik at kvinner oftere avslutter heterofile forhold og da er det vel naturlig at lesbiske forhold avsluttes oftere enn homofile. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Det er i alle fall slik at kvinner oftere avslutter heterofile forhold og da er det vel naturlig at lesbiske forhold avsluttes oftere enn homofile. Det stemmer nok det, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.