Gå til innhold

skjønner meg ikke gutter noen ganger.

Anbefalte innlegg

Gjest litt små irritert
Skrevet

Hadde en litt løs avtale med han jeg holder på med ikveld. Jeg spurte nemlig tidligere idag om han ville finne på noe ikveld, hvor av han svarte at han skulle på noe greier men at han kanskje kunne etter det så han skulle sende en melding. Han var forøvrig veldig koselig på meldingen.

Men har jeg hørt noe? nei! Greit nok at det han skulle på kanskje tok litt lenger tid enn forventet men da kunne han vel sendt en melding og sagt ifra om det? Er ikke det vanlig høfflighet? Hadde jeg fått en melding i rundt 9 tiden f.eks så kunne kanskje jeg ha funnet på noe annet istedet for å sitte å vente på å høre fra han!

Måtte bare få ut litt frustrasjon..

Gjest litt små irritert
Skrevet

Mannfolk er bare sånn ;-)

Ja det har jeg skjønt, for det er ikke første gangen jeg opplever dette. Akkurat på dette området hadde det vært fint om de var litt mer som oss ;-)

Skrevet

Ja det har jeg skjønt, for det er ikke første gangen jeg opplever dette. Akkurat på dette området hadde det vært fint om de var litt mer som oss ;-)

Noen ganger må det være en lettelse å være lesbisk ;-)

Gjest litt små irritert
Skrevet

Hehe

Skrevet

Takk Gud for at vi menn ikke er som dere kvinner. Så komplisert liv ønsker jeg ikke å ha:-)

Ikke godt å si hvorfor han ikke sendte ei melding, men vi er forskjellig, jeg hadde i alle fall sendt ei melding. Men det spørs hvordan han selv oppfattet dette, det kan være mulig at han så på dette som en avtale om at han sender melding hvis han kan komme, men at han ikke hadde noe avtale med deg utover det og at du da hadde full frihet til å gjøre hva du ville.

Skrevet

Leste en statisitkk som sa at lesbiske forhold røk oftere enn for heterofile, mens homofile (menn) forhold røk sjeldnere enn for heterofile.

Så jeg vet ikke helt.

Dere kvinner er jo ikke enkle å leve med. Og har en to kvinner, blir det vel nærmest umulig.

Skrevet

Leste en statisitkk som sa at lesbiske forhold røk oftere enn for heterofile, mens homofile (menn) forhold røk sjeldnere enn for heterofile.

Så jeg vet ikke helt.

Dere kvinner er jo ikke enkle å leve med. Og har en to kvinner, blir det vel nærmest umulig.

Det ante jeg ikke, men interessant uansett. Selv heller jeg nok mest til at menn generelt klarer seg dårligere alene enn kvinner og dermed holder ut lengre i et forhold;-)

Skrevet

Det ante jeg ikke, men interessant uansett. Selv heller jeg nok mest til at menn generelt klarer seg dårligere alene enn kvinner og dermed holder ut lengre i et forhold;-)

Det er i alle fall slik at kvinner oftere avslutter heterofile forhold og da er det vel naturlig at lesbiske forhold avsluttes oftere enn homofile.

Skrevet

Det er i alle fall slik at kvinner oftere avslutter heterofile forhold og da er det vel naturlig at lesbiske forhold avsluttes oftere enn homofile.

Det stemmer nok det, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...