Gå til innhold

Diarè av sæd!

Anbefalte innlegg

Gjest kjipe saker.. :(

Noen som har opplevd dette?? Omtrent 99% av de gangene jeg svelger sæd, så får jeg diarè morgen etter.Veldig plagsomt! For jeg må planlegge hver gang jeg skal svelge den. For hvis jeg skal på jobb tidlig, så kan jeg ikke svelge sæd kvelden før, for da renner det som bare det ut andre enden om morningen!! :S ufyselig!! :( Og når en har en kjærste som elsker at jeg suger og helst at jeg svelger. Jeg liker godt å svelge. Det å se ett lite smil og slørete blikk er så nydelig!! Så hvorfor må jeg få diarè av alle ting?? :(

Er dette normalt?? Noen som har opplevd det?

Har ikke svelgt andre`s sæd, kun han, så vet ikke om det bare er han sin sæd det skjer med.. uff, er så kjipt! :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261419-diar%C3%A8-av-s%C3%A6d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• mrxx

3

• DarkPink

3

• amber sun

2

Ingen som har opplevd dette eller??

Jeg har ikke hørt om noen, men sånn generelt så reagerer vi mennesker forskjellige avhengig av hva vi har i oss.

Noen blir slik av å drikke melk, andre av grøt, noen jucie, osv., så det er nok bare slik at din mage ikke tåler dette så godt.

Det er jo svært synd for deg og kjæresten, synd å måtte planlegge dette. Vært mye bedre selvsagt å nytet sexen uten å ta slike hensyn.

Annonse

Jeg har hørt om fenomenet når man har fått spruten i rassen, men via svelging hørtes snodig ut...

Når det er sagt, kan det ha noen med hans kosthold å gjøre? nå er jeg fullstendig grønn...

Egentlig litt overrasket over at SDD ikke hadde løsningen på problemet...

Gjest kjipe saker.. :(

Det har jeg aldri opplevd. Og jeg svelger ofte.

Høres snodig ut, kan ikke tro det har noen sammenheng med at du har svelget sæd kvelden før.? Har ihvertfall aldri hørt om det, men.

Jeg har aldri vært plaget med diarè tidligere, og det kommer KUN når jeg har svelgt sæd kvelden før. Dette syns jeg er veldig synn, etter som begge to er veldig glad i det..

Har ikke mærket noen reaksjon når jeg har fått sæden skjeden..

ShitDiddelyDo

Jeg har aldri vært plaget med diarè tidligere, og det kommer KUN når jeg har svelgt sæd kvelden før. Dette syns jeg er veldig synn, etter som begge to er veldig glad i det..

Har ikke mærket noen reaksjon når jeg har fått sæden skjeden..

Idoform!

Jeg aner ikke om det funker på sæd, men det skader i hvert fall ikke å forsøke.

Dytt i deg Idoform et par dager før du svelger neste gang, og se om det funker.

Gjest Pontiac

Hvis det virkelig er sånn (du har prøvd nok ganger til å se at dette virkelig er grunnen) så synes jeg helt enkelt at du skal la vær å svelge.

Du liker det, han liker det, men du får rugget til hele dagen din etterpå hvis du gjør det. Er det da virkelig verdt det?

Det må da være deilig alikavel at du suger og lar det gå utenfor munnen eller noe i den stilen?

Er fri i sex selv jeg altså og liker å utfolde meg, men hvis det nå er noe som kommer ut negativt i steden for positivt så er det da alikavel såpass mye deilig innen sex at det ikke bør være verdens undergang å droppe det?

Om jeg får kjempeproblemer i ryggen av en stilling for eksempel, så får jeg vel heller kose meg i andre stillinger da og heller ta denne ene stillingen en sjelden gang i blandt eller kutte ut.

Er vel med sex som med resten av livet, det er ikke alltid at vi kan gjøre alt vi vil. Bør ikke ødelegge sexlivet av den grunn det.

Å måtte ta hensyn til dagen derpå, å dytte i seg tabletter el. for å klare dagen derpå ol. synes for meg et veldig pes når det sikkert er mange andre gode måter å gjøre ting på.

Gjest minime2

Jeg tipper dette har noe med bakterier på penis å gjøre. Jeg kan bli litt "rar" i magen hvis jeg slikker kjæresten min lenge. Jeg har lært meg til å unngå å svelge for mye fittesaft. Sæd inneholder vel stort sett vann og proteiner og er 100% sterilt, så jeg tviler på at det er sæden du reagerer på. Kan dette ha noe med bakteriefloraen under forhuden å gjøre?

Annonse

Gjest Flystripa

Du ler, du.

Jeg mente det faktisk seriøst. :)

Du er tydeligvis fokusert på at du skal på ferie *s*

Til info fikk jeg og guttene mine _løsere_ mage av Idoform - så vi måtte kutte det ut (tok i 3-4 dager før ferien starta + noen dager i ferien). Vi dreit i Idoform til slutt...

ShitDiddelyDo

Til info fikk jeg og guttene mine _løsere_ mage av Idoform - så vi måtte kutte det ut (tok i 3-4 dager før ferien starta + noen dager i ferien). Vi dreit i Idoform til slutt...

Jeg har tidligere brukt det i syden, og har aldri hatt noen problemer. Men leste en lege som skrev at Idoform egentlig ikke har noe for seg.

Hva annet er det man bruker? Imodium er greit å ha i bakhånd, men ikke noe man skal bruke over tid.

Noen snakker om kull? Jeg vet ikke engang hva det er ...

Jeg har tidligere brukt det i syden, og har aldri hatt noen problemer. Men leste en lege som skrev at Idoform egentlig ikke har noe for seg.

Hva annet er det man bruker? Imodium er greit å ha i bakhånd, men ikke noe man skal bruke over tid.

Kull (som tabletter eller flytende, svart guffe) er hvis man allerede har fått diare, for å binde væske. Dette er jeg helt i mot. Har man først fått diare, skal dritten ut, bokstavelig talt.

I studietida brukte vi flytende kull på fester for å lage Karius og Baktus-tenner. Det var skikkelig gøy.

Gjest Flystripa

Kulltabletter, det husker jeg at pappa hadde med seg til syden for 14 år siden. Pakke med mange svarte tabelusker. Les på Felleskatalogen.

Imodium er kjekt, ja. Det er heller ikke farlig å bruke over flere dager/uker. Hvis magen din funker fint med Idoform, så fortsetter du bare med det. Ta men Imodium i tillegg.

ShitDiddelyDo

Kull (som tabletter eller flytende, svart guffe) er hvis man allerede har fått diare, for å binde væske. Dette er jeg helt i mot. Har man først fått diare, skal dritten ut, bokstavelig talt.

I studietida brukte vi flytende kull på fester for å lage Karius og Baktus-tenner. Det var skikkelig gøy.

Det betyr at det i praksis funker som Imodium?

Jeg er enig med deg, og det er så godt som alle leger også.

Men legemidler som binder dritt har sin misjon dersom man f.eks. får dritten den dagen man reiser hjem, og har enormt behov for å forlytte seg til flyplassen uten kjipe episoder.

Jeg har aldri hatt mageproblemer av større grad (bortsett fra en gang jeg fikk noe antibiotika jeg ikke tålte - da dreit jeg av meg 10 kilo muskler på 1 uke!), og er egentlig ikke redd for å få det nå heller.

Jeg skal tross alt ikke til den afrikanske jungelen, og trikset er flaskevann, håndhygiene og kokt-/stekt mat.

Samt null salatblader.

ShitDiddelyDo

Jepp. Det er trikset. Idoform (som er 100 % harmløst) noen dager før avreise, og hver dag. Det skader i hvert fall ikke.

Og Imodium ved akutte behov.

Dessuten har jeg lest at en whiskey eller to hver eneste dag, altså sterk sprit, dreper uhumskheter.

Jeg vet ikke om det funker, men det skader i hvert fall ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...