Gå til innhold

Diarè av sæd!

Anbefalte innlegg

Jepp. Det er trikset. Idoform (som er 100 % harmløst) noen dager før avreise, og hver dag. Det skader i hvert fall ikke.

Og Imodium ved akutte behov.

Dessuten har jeg lest at en whiskey eller to hver eneste dag, altså sterk sprit, dreper uhumskheter.

Jeg vet ikke om det funker, men det skader i hvert fall ikke. :)

Brennevin skal tas på fastende mage om morgenen. Det skal visst nok funke bra.

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• mrxx

3

• DarkPink

3

• amber sun

2

Gjest Stressless

Jeg har aldri vært plaget med diarè tidligere, og det kommer KUN når jeg har svelgt sæd kvelden før. Dette syns jeg er veldig synn, etter som begge to er veldig glad i det..

Har ikke mærket noen reaksjon når jeg har fått sæden skjeden..

Det er med sæd som med vin, den bør drikkes med et etterfølgende glass med vann.

Proteinene blir i kraftigste laget.

Annonse

Nope. Larsen er en fyr mora til Persille tidligere hadde en affære med (hun har beskrevet det ned til minste detalj på dol tidligere), mens Dr. Backe er det Persille kaller sin elsker når hun er i forhold og likevel tar seg til rette.

Godt å se at du er ung på enkelte områder. :)

;)

Ruzbruz og Peach Canei lizzm.

Gjest Princess Peach

Jepp. De lokale vet ofte hva som gjelder, og har ganske sikkert bedre varer enn vi har her til lands.

Det var reiselederen som anbefalte det til meg, jeg kunne gått ned på kne og kysset føttene hennes der og da. :)

Det heter Antinal, hvis du får trøbbel og de har det i Thailand.

ShitDiddelyDo

Det var reiselederen som anbefalte det til meg, jeg kunne gått ned på kne og kysset føttene hennes der og da. :)

Det heter Antinal, hvis du får trøbbel og de har det i Thailand.

Thanks!

Det er notert! :)

Har lest at de har veldig mye rart der nede, og langt friskere greier enn her i Norge.

Men jeg skal gjøre mitt for å styre unna trøbbel. :)

Gjest også anonym

Orker du å svelge? jeg synes det har så fæl konsistens! Og jeg har prøvd med andres sæd, ikke bare samboerens... fysj, jeg brekker meg når jeg svelger... det legger seg som et rart lag i spiserøret og så er det bare fysj og pføy ;)

enig!!!

Gjest Princess Peach

Thanks!

Det er notert! :)

Har lest at de har veldig mye rart der nede, og langt friskere greier enn her i Norge.

Men jeg skal gjøre mitt for å styre unna trøbbel. :)

Trodde vi var ganske safe vi også, bodde på et rent og fint hotell og maten var frisk og fin. Men det var pga pengesedlene som var inngrodd med drit at vi fikk magesjau. Ta med deg sprit til å desinfisere hendene med etter at du har tatt i penger der nede. Får kjøpt det på apoteket her, det heter Antibac.

ShitDiddelyDo

Trodde vi var ganske safe vi også, bodde på et rent og fint hotell og maten var frisk og fin. Men det var pga pengesedlene som var inngrodd med drit at vi fikk magesjau. Ta med deg sprit til å desinfisere hendene med etter at du har tatt i penger der nede. Får kjøpt det på apoteket her, det heter Antibac.

Thanks! Det er også notert.

Men det er langt verre i Egypt enn i den delen av Thailand jeg skal. Har knapt hørt om noen som ikke har fått problemer i Egypt, men heller ingen som har fått noe annet enn lette problemer på Phuket.

Håndhygiene er dog ekstremt viktig.

Annonse

Gjest Princess Peach

Thanks! Det er også notert.

Men det er langt verre i Egypt enn i den delen av Thailand jeg skal. Har knapt hørt om noen som ikke har fått problemer i Egypt, men heller ingen som har fått noe annet enn lette problemer på Phuket.

Håndhygiene er dog ekstremt viktig.

Jepp. Brakk meg nesten da jeg så hvordan de sto og telte penger på de utrolig skitne doene i Egypt. Ikke bare var de skitne og manglet dopapir, vi måtte faen meg betale for å gå på dem også! At de ikke skjemmes.

Dette var når vi var på utflukter og stoppet på diverse lugubre sjapper langs veien, altså. På hotellet var alt gullende rent. :)

ShitDiddelyDo

Jepp. Brakk meg nesten da jeg så hvordan de sto og telte penger på de utrolig skitne doene i Egypt. Ikke bare var de skitne og manglet dopapir, vi måtte faen meg betale for å gå på dem også! At de ikke skjemmes.

Dette var når vi var på utflukter og stoppet på diverse lugubre sjapper langs veien, altså. På hotellet var alt gullende rent. :)

Er nok litt bedre standard i den delen av Thailand jeg skal til. :)

Gjest Princess Peach

Er nok litt bedre standard i den delen av Thailand jeg skal til. :)

Får håpe det. Har aldri sett et land hvor det var så stor forskjell på turistplasser og privatboliger. Var jo bare ørken eller slumlignende hus utenfor det skjermede, luksuriøse hotellområdet.

Orker du å svelge? jeg synes det har så fæl konsistens! Og jeg har prøvd med andres sæd, ikke bare samboerens... fysj, jeg brekker meg når jeg svelger... det legger seg som et rart lag i spiserøret og så er det bare fysj og pføy ;)

Utrolig...

Og jeg som digger det rått...

Jaggu er vi forskjellig skrudd sammen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...