Gå til innhold

Push-up BH

Anbefalte innlegg

Gjest RachelRay
Skrevet

Blir gutta veldig skuffet. Om man feks er kommet til det stadiet hvor ting holder på å skje. Så oppdager de at dama har en sånn fancy bh med innlegg og alt mulig.Det ser jo bedre utenpå da.

Skrevet

Har aldri truffet et mannfolk som bryr seg om detaljene når man først er kommet så langt :)

Skrevet

jeg tror vel gutta er relativt klar over at jenter bruker det de kan for å se bra ut:) Iallefall om man er litt opptatt av hvordan man tar seg ut. Jeg har fått to barn og de er jo ikke helt det samme da.. takk og pris for push up ;)

Gjest this is a signature
Skrevet

Det er jo bevist at kvinner bryr seg mer om hvordan brystene ser ut enn mennene..

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at det er akkurat det han tenker på når han er i ferd med å få seg noe.

Gjest knøttabøtta
Skrevet

Har aldri truffet et mannfolk som bryr seg om detaljene når man først er kommet så langt :)

Det har jeg! jeg hadde sånn bh med saltvannsinnlegg...mine er ganske små og så MYe større ut i denne bhn. Mannen ble skikkelig overrasket og snurt, og lurte på hvorfor jeg lurte gutta på den måten. Gjett om det ble sex? neida...stakkaren var jo en dust! hehee...men det er kanskje noe i det? har etter dette ikke brukt innlegg...noen liker de jo små, så da så.

Skrevet

Det har jeg! jeg hadde sånn bh med saltvannsinnlegg...mine er ganske små og så MYe større ut i denne bhn. Mannen ble skikkelig overrasket og snurt, og lurte på hvorfor jeg lurte gutta på den måten. Gjett om det ble sex? neida...stakkaren var jo en dust! hehee...men det er kanskje noe i det? har etter dette ikke brukt innlegg...noen liker de jo små, så da så.

Da tror jeg ikke han teller som mannfolk :P

Skrevet

Hehe han mannen der må vel skylde iq, snakk om tulling.

Skrevet

Vær bare glad du ikke gikk lengre med han! Makan til fyr :-/

Clue1365380406
Skrevet

Hehe han mannen der må vel skylde iq, snakk om tulling.

He he, vi hadde vel også blitt skuffa når vi skulle hoppe til sengs med en fyr som hadde plussa kraftig på der nede, og vi bare gleda oss til godsakene kom fram?

Det er forresten begynt å komme slike innlegg for menn på markedet, så vi får vel erfare det om en stund:)

Skrevet

He he, vi hadde vel også blitt skuffa når vi skulle hoppe til sengs med en fyr som hadde plussa kraftig på der nede, og vi bare gleda oss til godsakene kom fram?

Det er forresten begynt å komme slike innlegg for menn på markedet, så vi får vel erfare det om en stund:)

Nei skal jeg være helt ærlig hadde jeg ikke tenkt så mye på det med mindre den var miniliten :-) Og uansett, jeg hadde ihvertfal _ikke_ sagt det.

Skrevet

I tillegg til det Mary Poppins sier, så gjør BHene ikke en SÅ stor forskjell. Og de flestes pupper blir løftet av BHen uansett om det er push-up eller ikke. Det vet de fleste gutter.

Skrevet

Det pussige her er at de kvinnene som har svart ikke ser noe problem med å "lure" mannen. Du utgir deg for å være noe du ikke er.

Hadde det derimot vært mannen som utga seg for noe han ikke var ville nok alle kvinnene synes han var en drittsekk og fortjente en skjebne verre enn døden.

Lenge leve dobbeltmoralen.

Skrevet

Glemte å svare på selve innlegget.

Jeg ville nok blitt overrasket og mindre imponert over det jeg antok var en stor mangel på selvtillit hos henne. Jeg ville selvsagt ikke sagt nei til sex, men om det hadde blitt noe mer er usikkert.

Skrevet

Det pussige her er at de kvinnene som har svart ikke ser noe problem med å "lure" mannen. Du utgir deg for å være noe du ikke er.

Hadde det derimot vært mannen som utga seg for noe han ikke var ville nok alle kvinnene synes han var en drittsekk og fortjente en skjebne verre enn døden.

Hehe, ja ikke sant? Og ikke nok med at det er OK å lure mannen: Han er en drittsekk hvis han blir skuffet eller forbannna når det viser seg at puppene ikke er så store når det kommer til stykket likevel.

Da er han ingenting å samle på.

Men hva hvis han har bygd opp pikken sin for å imponere?

Gjest Havelar
Skrevet

Ser du det som et problem at kvinner bruker push-up bh, og syns du det er å lure menn og å utgi seg for å være en annen enn den man er???? Har alltid innbilt meg at menn liker pene kvinner som gjør det beste ut av utseende sitt, jeg. Hva med hold-in strømpebukser? Eller høuyhælte sko? Sminke generelt? Farge håret? Klippe håret? Barbere legger og under armer? Hvor går grensen mellom å VÆRE attraktiv, og å LURE noen? Er det kun når det gjelder pupper det er et problem for deg?

Og kvinner liker da at menn også gjør sitt beste, tror ikke kvinner syns at det er en dødssynd hvis en mann skulle vise seg å bruke skulderputer eller lignende.

Skrevet

Ser du det som et problem at kvinner bruker push-up bh, og syns du det er å lure menn og å utgi seg for å være en annen enn den man er???? Har alltid innbilt meg at menn liker pene kvinner som gjør det beste ut av utseende sitt, jeg. Hva med hold-in strømpebukser? Eller høuyhælte sko? Sminke generelt? Farge håret? Klippe håret? Barbere legger og under armer? Hvor går grensen mellom å VÆRE attraktiv, og å LURE noen? Er det kun når det gjelder pupper det er et problem for deg?

Og kvinner liker da at menn også gjør sitt beste, tror ikke kvinner syns at det er en dødssynd hvis en mann skulle vise seg å bruke skulderputer eller lignende.

Generelt anser jeg ikke dette som et problem.

Du må skille mellom det å gjøre det beste ut av utseendet sitt, med f.eks. sminke, barbering av legger, farging av håret (dette er enten lett synlig eller faktiske endringer - håret på leggene kommer jo ikke tilbake når en er nakne på soverommet) og det å gjøre noe mer ut av utseendet enn det egentlig er, som f.eks. å stuffe BHen.

Jeg tror faktisk mange kvinner ville blitt skuffet, og kanskje gått, dersom det viste seg at mannen hadde brukt platåsko og skulderputer.

Og hva om han lot som om han var rik eller hadde en fin jobb? Eller om han lot som om han var interessert i noe mer enn sex?

Men som sagt, jeg hadde ikke hatt noe stort problem med selve push-up BHen, men hennes tydelige mangel på selvtillit. Noen har små pupper, lær å leve med det.

Skrevet

Du må skille mellom det å gjøre det beste ut av utseendet sitt, med f.eks. sminke, barbering av legger, farging av håret (dette er enten lett synlig eller faktiske endringer - håret på leggene kommer jo ikke tilbake når en er nakne på soverommet) og det å gjøre noe mer ut av utseendet enn det egentlig er, som f.eks. å stuffe BHen.

Jeg tror faktisk mange kvinner ville blitt skuffet, og kanskje gått, dersom det viste seg at mannen hadde brukt platåsko og skulderputer.

Og hva om han lot som om han var rik eller hadde en fin jobb? Eller om han lot som om han var interessert i noe mer enn sex?

Men som sagt, jeg hadde ikke hatt noe stort problem med selve push-up BHen, men hennes tydelige mangel på selvtillit. Noen har små pupper, lær å leve med det.

Enda godt jeg var gift før jeg begynnte å bruke push-up da;o)

Gjest havelar
Skrevet

Jeg ser på pushup bh som et klesplagg, på linje med alle andre klesplagg. I butikken velger man ofte de fasongene man tar seg best ut i, om det er sko, strømper eller undertøy. det er ikke store innleggene vi snakker om her, det er flere bher å få kjøpt med innlegg enn uten i de minste størrelsene. Jeg bruker det ikke for å kapre meg en mann som jeg skal lure til å ha sex med meg fordi han tror jeg er bedre enn det jeg er. Min mann vet utmerket godt hvordan mine pupper er, og jeg tror ikke han har reflektert over pushup-bh'ene, annet enn at han sier jeg ser fin ut, påkledd og naken. Må jeg gjøre noe med selvtillitten min og bruke bh-er jeg ser "litt styggere/flatere ut i? Jeg skjønner bare ikke hvorfor du mener det? det er ikke akkurat kosmetisk kirurgi vi snakker om her. Hva mener du om spiler da? Det løfter også litt opp. Er det også en selvtillitssak?

Skrevet

Enda godt jeg var gift før jeg begynnte å bruke push-up da;o)

Jeg skjønner ikke hvordan noen orker å gå med pushup til daglig, jeg. Ikke spileBH heller. Synes det er forferdelig ubehagelig. Og jeg synes at selve puppene klemmes litt inn.

Det blir mere kløft og løft, men jeg synes faktisk pupene ser mye finere ut med annen BH, når jeg har klær utenpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...