Gå til innhold

Push-up BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan noen orker å gå med pushup til daglig, jeg. Ikke spileBH heller. Synes det er forferdelig ubehagelig. Og jeg synes at selve puppene klemmes litt inn.

Det blir mere kløft og løft, men jeg synes faktisk pupene ser mye finere ut med annen BH, når jeg har klær utenpå.

Mulig dine er større enn mine, jeg har ikke rare greiene uten for å si det sånn. Det med spiler og innlegg er faktisk en tilvenningssak.

Skrevet

Det pussige her er at de kvinnene som har svart ikke ser noe problem med å "lure" mannen. Du utgir deg for å være noe du ikke er.

Hadde det derimot vært mannen som utga seg for noe han ikke var ville nok alle kvinnene synes han var en drittsekk og fortjente en skjebne verre enn døden.

Lenge leve dobbeltmoralen.

Jeg skifter faktisk ikke personlighet i det jeg ikler meg min push-up.

Skrevet

Mulig dine er større enn mine, jeg har ikke rare greiene uten for å si det sånn. Det med spiler og innlegg er faktisk en tilvenningssak.

De er ikke akkurat store, men heller ikke små. Men jeg bryr meg så lite om hvordan jeg ser ut, at jeg neppe ville ha brukt pushup selv med bare myggestikk. Komforten går foran alt annet!

Jeg har et par bikinier som har pushup overdel, og det er nok de som ser finest ut, men jeg klarer ikke å slappe av med dem på. Elsker å ligge toppløs, men da må jeg sørge for at ikke mine "pripne" nevøer er i nærheten. Toppløse tanter er visst ikke så kult.

Men, om jeg skal si det selv, så har jeg veldig pene pupper selv om jeg begynner å dra på åra.

Skrevet

Jeg ser på pushup bh som et klesplagg, på linje med alle andre klesplagg. I butikken velger man ofte de fasongene man tar seg best ut i, om det er sko, strømper eller undertøy. det er ikke store innleggene vi snakker om her, det er flere bher å få kjøpt med innlegg enn uten i de minste størrelsene. Jeg bruker det ikke for å kapre meg en mann som jeg skal lure til å ha sex med meg fordi han tror jeg er bedre enn det jeg er. Min mann vet utmerket godt hvordan mine pupper er, og jeg tror ikke han har reflektert over pushup-bh'ene, annet enn at han sier jeg ser fin ut, påkledd og naken. Må jeg gjøre noe med selvtillitten min og bruke bh-er jeg ser "litt styggere/flatere ut i? Jeg skjønner bare ikke hvorfor du mener det? det er ikke akkurat kosmetisk kirurgi vi snakker om her. Hva mener du om spiler da? Det løfter også litt opp. Er det også en selvtillitssak?

Slik jeg forstod det på innleggsskriver var det snakk om både push-up og innlegg og at dette gjorde puppene merkbart større. Å dytte dem litt opp e.l. er selvfølgelig greit. Men hvis det ser ut som dama har DD med klær og A naken ville jeg følt meg lurt. Og jeg ville lurt på hvorfor hun gjorde noe sånt.

Skrevet

Det pussige her er at de kvinnene som har svart ikke ser noe problem med å "lure" mannen. Du utgir deg for å være noe du ikke er.

Hadde det derimot vært mannen som utga seg for noe han ikke var ville nok alle kvinnene synes han var en drittsekk og fortjente en skjebne verre enn døden.

Lenge leve dobbeltmoralen.

Kjære vene, hvis det som ser ut til å være en dobbel-D er den eneste grunnen til at du er med henne hjem, så synes ikke jeg nevneverdig synd i deg når det viser seg å være en B.

Hvis du fant ut at jeg egentlig er blond, men bare farger håret mørkt, ville du ditcha meg da også? Eller hvis du oppdaga at jeg gikk med hold-in strømpebukse?

Skrevet

Kjære vene, hvis det som ser ut til å være en dobbel-D er den eneste grunnen til at du er med henne hjem, så synes ikke jeg nevneverdig synd i deg når det viser seg å være en B.

Hvis du fant ut at jeg egentlig er blond, men bare farger håret mørkt, ville du ditcha meg da også? Eller hvis du oppdaga at jeg gikk med hold-in strømpebukse?

Da er vi inne på dobbeltmoralen igjen.

Dersom en mann blir lurt til å tro at en kvinne har DD og ikke A er det ikke synd på han.

Dersom en mann lurer en kvinne til å tro at han er rik, har en fin jobb eller er på utkikk etter noe mer enn sex, er han en drittsekk.

Hvorfor er det greit at kvinner lurer menn, men ikke omvendt?

Å farge håret blir noe helt annet, og en hold-in strømebukse holder vel neppe så mye inne at en feit person ser tynn ut.

Skrevet

Dersom en mann blir lurt til å tro at en kvinne har DD og ikke A er det ikke synd på han.

Dersom en mann lurer en kvinne til å tro at han er rik, har en fin jobb eller er på utkikk etter noe mer enn sex, er han en drittsekk.

Å farge håret blir noe helt annet, og en hold-in strømebukse holder vel neppe så mye inne at en feit person ser tynn ut.

Det handler om oppførsel og utseende.

Jeg vil tro at for de fleste er det viktigere hvordan man oppfører seg enn hvordan man ser ut.

Gjest RachelRay
Skrevet

De fleste såkalte bher med evt litt innlegg eller at de holder ting på plass og får det til å se bedre ut hvis man feks har kjole. Jeg tror de færreste kan lure på seg en D-størrelse hvis de egentlig har en acup.

Hva er det forresten med menn.Hvis man er slank og ikke har mange kg ekstra på kroppen er det omtrent fysisk umulig å ha store pupper.Uten virkelig juks som plastisk kirurgi

Hva hvis noen har silikon da?

Skrevet

For det første bruker man ikke innlegg for å _lure_ noen, men for å pynte på det man har, gjøre seg attraktiv. Man lyver ikke. Spør du meg om jeg har innlegg i bh'en svarer jeg ja.

For det andre hadde jeg ikke syntes en mann var drittsekk med mindre han bevisst hadde sagt noe helt annet enn sannheten, og det blir virkleig noe annet enn å bruke innlegg i bh'en.

Første kvelden jeg møtte kjæresten min sa han at han var jusstudent. Det viste seg fort at han stuet bagasje på flyplassen, og mer eller mindre hadde gitt seg på jusstudiet. Han ble kjæresten min like faen.

Måte på hvor shallow man skal være.

Skrevet

For det første bruker man ikke innlegg for å _lure_ noen, men for å pynte på det man har, gjøre seg attraktiv. Man lyver ikke. Spør du meg om jeg har innlegg i bh'en svarer jeg ja.

For det andre hadde jeg ikke syntes en mann var drittsekk med mindre han bevisst hadde sagt noe helt annet enn sannheten, og det blir virkleig noe annet enn å bruke innlegg i bh'en.

Første kvelden jeg møtte kjæresten min sa han at han var jusstudent. Det viste seg fort at han stuet bagasje på flyplassen, og mer eller mindre hadde gitt seg på jusstudiet. Han ble kjæresten min like faen.

Måte på hvor shallow man skal være.

De færreste kvinner bruker nok innlegg for å lure noen. Og de færreste menn bryr seg om hun har innlegg. Men at noen kan føle seg lurt forstår jeg. Det er likevel ikke det at jeg ville følt meg lurt, men mer at jeg ville trodd hun hadde svært dårlig selvtillig, og det er ikke tiltrekkende.

Når det gjelder din kjæreste så vet jeg om mange jenter som ville dumpet han når de fant ut han stuet bagasje på flyplassen og ikke var jusstudent.

Skrevet

De fleste såkalte bher med evt litt innlegg eller at de holder ting på plass og får det til å se bedre ut hvis man feks har kjole. Jeg tror de færreste kan lure på seg en D-størrelse hvis de egentlig har en acup.

Hva er det forresten med menn.Hvis man er slank og ikke har mange kg ekstra på kroppen er det omtrent fysisk umulig å ha store pupper.Uten virkelig juks som plastisk kirurgi

Hva hvis noen har silikon da?

De færrreste menn ønsker kvinner med DD. Vi snur oss kanskje etter dem på stranda, men det er ikke fordi vi har noe stort ønske om at våre kjærester skal ha DD.

Er du tynn og har små, passende, pupper så er det pent. Det vil de aller fleste menn synes. Det vi derimot ikke finner tiltrekkende er manglende selvtillit. Store innlegg eller silikon i megaklassen vitner om dårlig selvtillit. Det er slitsomt å leve sammen med kvinner med dårlig selvtillit.

Skrevet

De færreste kvinner bruker nok innlegg for å lure noen. Og de færreste menn bryr seg om hun har innlegg. Men at noen kan føle seg lurt forstår jeg. Det er likevel ikke det at jeg ville følt meg lurt, men mer at jeg ville trodd hun hadde svært dårlig selvtillig, og det er ikke tiltrekkende.

Når det gjelder din kjæreste så vet jeg om mange jenter som ville dumpet han når de fant ut han stuet bagasje på flyplassen og ikke var jusstudent.

Man har ikke dårlig selvtillitt bare fordi man pynter seg. Jeg sminker meg gjerne når jeg skal på byn, uten at det betyr at jeg har komplekser for ansiktet mitt.

Og jeg er glad jeg ikke er så overfladisk som de jentene du kjenner.

Skrevet

Man har ikke dårlig selvtillitt bare fordi man pynter seg. Jeg sminker meg gjerne når jeg skal på byn, uten at det betyr at jeg har komplekser for ansiktet mitt.

Og jeg er glad jeg ikke er så overfladisk som de jentene du kjenner.

Det er ikke snakk om å pynte seg litt, eller om gjøre det beste ut av det man har. Det jeg snakker om er å prøve å være noe/noen en ikke er. Har du små pupper så gjør det beste ut av dem (som f.eks. Ane Dahl Torp), ikke stapp 1 kg silikon inn i dem eller bruk svære innlegg så det ser ut som du har DD.

Skrevet

Det er ikke snakk om å pynte seg litt, eller om gjøre det beste ut av det man har. Det jeg snakker om er å prøve å være noe/noen en ikke er. Har du små pupper så gjør det beste ut av dem (som f.eks. Ane Dahl Torp), ikke stapp 1 kg silikon inn i dem eller bruk svære innlegg så det ser ut som du har DD.

Hvis du tror man kan få DD pupper av A pupper vha innlegg, så vet du lite om pupper. Og silikondebatten er en helt annen debatt.

Konklusjon på det vi egentlig diskuterte, å bruke push-up bh er ikke å prøve å lure noen, men å pynte seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...