Gå til innhold

Amerikanere og sko inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg nok litt blond.

... beskjed på meldinger?

La igjen en beskjed til deg på meldinger. Sjekk der :-)

Skrevet

Alle gjorde dette i California. MEN det er jo mye renere der. Ikke så mye regn og søle.

Men beina dauer jo....

Skrevet

Jeg var au-pair i Frankrike som 19 åring, og jeg husker godt det med sko inne. De andre i familien min syntes det var SÅ merkelig at jeg gikk på sokkelsesten inne. De brukte alltid sko, evt tøfler på ungene. Og ja, golvet var jo ikke så fryktelig reint...

laguna1365380434
Skrevet

Heh..Jeg har fått kjeft over å ikke informere om den forskjellen..at det er tvert om her..At det regnes som litt ufintå gå rett inn med skoa på..;-)

Det er vel bare en skikk og bruk greie..De vektlegger at en ikke skal plage folk med sure føtter og uestetiske tær eller sokker, og vi har vektlagt rene gulv.

Når det kommer til komforten må jeg ha robuste føtter (eller gode sko), for jeg plages egentlig ikke verken jeg tar av meg skoene eller lar være innendørs.

:-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg var au-pair i Frankrike som 19 åring, og jeg husker godt det med sko inne. De andre i familien min syntes det var SÅ merkelig at jeg gikk på sokkelsesten inne. De brukte alltid sko, evt tøfler på ungene. Og ja, golvet var jo ikke så fryktelig reint...

Det er jo ekkelt da..

Skrevet

Er jo utrolig sjelden en kjenner noen lukter tåfis da! Hvis en går med tette sko, og til og med av syntetisk materiale, hele dagen lang, så lukter det jo iallefall helt sikkert tåfis når du endelig tar dem av deg. Nei, bruk åpne sko så ofte du kan, eller gå i sokkelesten der du kan det. Og bruk ekte skinnsko. Vasker du føttene hver dag da, og kanskje sprayer med litt deo, så blir det luktfritt hos de aller fleste.

Har heldigvis ikke det problemet selv, men en onkel av meg.....

Han er det greit holder skoene på.

Skrevet

La igjen en beskjed til deg på meldinger. Sjekk der :-)

Er endelig besvart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...