Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av tråden under ang dusjing..

Det virker som om tenåringsforeldre "tror" det har full oversikt over livet til barna sine? Når de har sin debut etc?

Tenker tilbake på når jeg var tenåring selv.. jeg fortalte aldri mamma når jeg hadde debutert jeg. Tror dere sønn/datter vil komme løpende hjem å fortelle det når det har skjedd?

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

14

• Gimmick

13

• jubalong70

11

• DarkPink

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei tviler på at noen forteller foreldrene sine det..

Skrevet

Jeg tror absolutt ikke tenåringsforeldre har full oversikt over livet til ungene. Men på den annen side vet de nok langt mer enn fjortisene tror ;-)

Skrevet

Full oversikt, nei.

Men en liten anelse har man nok. Uansett hva tenåringene tror ;-)

Gjest ikke sign.
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke de gjør.

I min familie er også slike ting noe vi ikke snakker om......

Skrevet

Min mor var og er så kontrollerende at hun vet absolutt alt uansett. Det er sykelig. Da jeg bodde på hybel 5 mil unna og tok meg en røyk som 15-åring, fikk jeg høre det så ørene flagra da jeg kom hjem. Så debuten greide jeg hvertfall ikke å skjule.

Men jeg håper jeg vil få et slikt forhold at mine barn føler at de kan komme til meg å fortelle om ting, men. Det er kanskje litt optimistisk å håpe at de ikke vil synes jeg er like døll som alle andre mødre.

Skrevet

Rart at det var min tråd som inspirerte til dette innlegget. Det er ikke mye som handler om sex der. Innlegget handler om renslighet:)

Selvfølgelig vil de ikke si det, men jeg har ganske god oversikt over livet til sønnen min. Litt mindre oversikt over datteren som er 2,5 år eldre..

Jeg vet at hun kliner. Hun er ganske åpen og det har hun fortalt meg.

Jeg kan si med sikkerthet at min sønn aldri har hatt sex. Dette fordi at han knapt tør å prate med jenter:)

Men hvem går vel til foreldrene for å si i fra at nå har jeg hatt sex? Tror ingen gjør det.

Jeg var 19 år og jeg følte ikke at jeg hadde meldeplikt til mamma og pappa:)

Skrevet

Min mor var og er så kontrollerende at hun vet absolutt alt uansett. Det er sykelig. Da jeg bodde på hybel 5 mil unna og tok meg en røyk som 15-åring, fikk jeg høre det så ørene flagra da jeg kom hjem. Så debuten greide jeg hvertfall ikke å skjule.

Men jeg håper jeg vil få et slikt forhold at mine barn føler at de kan komme til meg å fortelle om ting, men. Det er kanskje litt optimistisk å håpe at de ikke vil synes jeg er like døll som alle andre mødre.

Hvis min 15-årige datter (snart 16) hadde tatt seg en røyk, hadde hun også fått som ørene flagra.

Hun tok et par pils på nyttårsaften fortalte hun meg.

Det synes jeg var greit.

Skrevet

Rart at det var min tråd som inspirerte til dette innlegget. Det er ikke mye som handler om sex der. Innlegget handler om renslighet:)

Selvfølgelig vil de ikke si det, men jeg har ganske god oversikt over livet til sønnen min. Litt mindre oversikt over datteren som er 2,5 år eldre..

Jeg vet at hun kliner. Hun er ganske åpen og det har hun fortalt meg.

Jeg kan si med sikkerthet at min sønn aldri har hatt sex. Dette fordi at han knapt tør å prate med jenter:)

Men hvem går vel til foreldrene for å si i fra at nå har jeg hatt sex? Tror ingen gjør det.

Jeg var 19 år og jeg følte ikke at jeg hadde meldeplikt til mamma og pappa:)

hehe.. det var vel heller noen kommentarer og noen svar som inspirerte:)

Skrevet

Jeg fikk ikke vite om debuten nei. Men jeg fikk vite når hun hadde hatt sex med kjæresten og da var hun 14, nesten 15.

Det tok faktisk flere år før hun fortalte om debuten, den var tidligere enn jeg trodde ja. Og han var voksen, ikke så kult å vite.

Skrevet

hehe.. det var vel heller noen kommentarer og noen svar som inspirerte:)

Å ja:)

Skrevet

huffda.. det hørtes jo ikke bra ut. Klart man vil strebe etter et godt forhold.Spennende å se hva man kan få til. Har mange år igjen enda.

Skrevet

Hvis min 15-årige datter (snart 16) hadde tatt seg en røyk, hadde hun også fått som ørene flagra.

Hun tok et par pils på nyttårsaften fortalte hun meg.

Det synes jeg var greit.

Min datter også. Eller hvertfall en samtale.

Poenget her er at det er litt søkt at hun kunne vite om to-tre anledninger 5 mil hjemmefra. Hun fant ut første gang jeg danset med en gutt på leirskole enda lenger hjemmefra (noe som var så flaut at det ikke kan beskrives i den alderen), osv.

Noen hemmeligheter burde man vel kunne få ha for moren sin.

Skrevet

Jeg tror absolutt ikke tenåringsforeldre har full oversikt over livet til ungene. Men på den annen side vet de nok langt mer enn fjortisene tror ;-)

Jeg tror nok foreldre antar mye og. Jeg vil tro at hvis jeg spurte mine foreldre idag ville de nok anslått en annen tid for debut enn det som var tilfelle.

Skrevet

huffda.. det hørtes jo ikke bra ut. Klart man vil strebe etter et godt forhold.Spennende å se hva man kan få til. Har mange år igjen enda.

Ja, heldigvis =)

Det gjelder bare å huske mest mulig av hvordan vi selv tenkte og følte da vi var tenåringer.

Skrevet

Ja, heldigvis =)

Det gjelder bare å huske mest mulig av hvordan vi selv tenkte og følte da vi var tenåringer.

hehe.. det er jammen godt foreldre ikke alltid vet alt:)

Gjest Pontiac
Skrevet

Nei, det har jeg ingen tro på at de vil gjøre :)

Selv om jeg selv var sprø nok til å fortelle mor mi om det, og ikke var jeg videre "voksen" heller :o

Skrevet

Selv om jeg selv var sprø nok til å fortelle mor mi om det, og ikke var jeg videre "voksen" heller :o

Skikkelig 7th heaven? =)

Skrevet

hehe.. joda.. du har jo alltid de som ikke klarer holde kjeft ;)

Skrevet

Nei :) Hehe, jeg får knapt vite om de har kjærester. De bare gliser når jeg spør.

Jeg selv hadde tanten min å gå til med sånne historier, eller hun spurte og grov :) Jeg elsker denne tanta den dag i dag. Hun kunne vi snakke med om alt mulig rart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...