Gimmick Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Helt uforstående :-) 14-åringen var en damebekjent som nå er minst 40, 24-åringen var en mann som spilte i et band (og er var vel det eneste vi vet om fyren). Hvis jeg noen gang klarer å få den forhenværende 14-åringen til å slutte å fnise, så skal jeg se om jeg finner ut noe mer. Hun virker foruroligende komfortabel med historien. I mitt hode var du 14 åringen og dama bassisten da.. hehe.. :/ Ikke vet jeg hvorfor men.. Dette damebekjentskapet ditt syntes vel at hele episoden var kjempetopp da vel 0 Siter
keinstein Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 I mitt hode var du 14 åringen og dama bassisten da.. hehe.. :/ Ikke vet jeg hvorfor men.. Dette damebekjentskapet ditt syntes vel at hele episoden var kjempetopp da vel Hun må ha en fetisj som innbefatter bassister? 0 Siter
Gimmick Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Hun må ha en fetisj som innbefatter bassister? Ja.. det kan det jo være.. har damen kun vært borti bassister? 0 Siter
keinstein Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Ja.. det kan det jo være.. har damen kun vært borti bassister? Nei, hun kapra visst en syklist fra Kåfjord også. 0 Siter
Gimmick Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Nei, hun kapra visst en syklist fra Kåfjord også. *flire* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.