Gå til innhold

beroligende før tannlegebehandling

Anbefalte innlegg

Gjest redd tannlegen

Er det noen som vet hva slags type beroligende det er vanlig å få før tannelgebehandling om man trenger det. Jeg trodde det var vanlig med Sobril, men jeg har fått Vival. Lurer på om det har skjedd noe feil fordi legen som skrev ut til meg ikke snakket med tannlegen min som egentlig var planlagt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261497-beroligende-f%C3%B8r-tannlegebehandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redd tannlege

Jeg får Vival når jeg kommer til tannlegen, så sitter jeg 20-30 min og venter på at den skal funke.

Det var godt å høre at Vival også brukes til det. Da jeg gikk på legekontoret for å spørre om jeg hadde fått riktig fordi jeg fant ut at legen min ikke hadde snakket med tannlegen så ble dama på kontoret sur på meg. Dårlig gjort syntes jeg...

Det var godt å høre at Vival også brukes til det. Da jeg gikk på legekontoret for å spørre om jeg hadde fått riktig fordi jeg fant ut at legen min ikke hadde snakket med tannlegen så ble dama på kontoret sur på meg. Dårlig gjort syntes jeg...

Jeg var hos tannlegen i dag. Tok 3 vival (minste størrelse), det hjalp ikke i det hele tatt. Jeg var like redd, men tannlegen var snill og jeg kom meg gjennom det. Fikk 7! bedøvelsessprøyter...

Tror ikke jeg fikk riktig dose eller noe når det gjaldt beroligende, tannlegen sa mange av pasientene sovnet når de hadde fått det. Jeg sovnet ikke...Men nå er visdomstanna borte og jeg er glad...

• 4 uker senere...

Jeg var hos tannlegen i dag. Tok 3 vival (minste størrelse), det hjalp ikke i det hele tatt. Jeg var like redd, men tannlegen var snill og jeg kom meg gjennom det. Fikk 7! bedøvelsessprøyter...

Tror ikke jeg fikk riktig dose eller noe når det gjaldt beroligende, tannlegen sa mange av pasientene sovnet når de hadde fått det. Jeg sovnet ikke...Men nå er visdomstanna borte og jeg er glad...

Sobril og Vival er det samme...samme virkestoffer..

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...