I986-20 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei! Jeg er ei 20 år gammel jente som over lengre tid har hatt en ganske sur lukt på mens og utflod. Mensen er også ofte veldig slimete, slik at bind ikke absorberer den opp, og deg må bruke tampong for ikke å få bold på buksene mine. Dette har nok vart over kanskje noen år, jeg har legeskrekk, og tør derfor ikke å snakke med en lege… Utfloden er også litt gul, og har en spesiell lukt, nesten litt sur-søt… For a 1.5 år tilbake, turte jeg å spørre legen min om hun ikke kunne se etter om jeg hadde sopp, og hun fant ut at det hadde jeg. Jeg prøvde to kurer, tabletter og krem. Dette tok i alle fall bort kløen jeg hadde før, men jeg husker ikke om utfloden forbedret seg noe særlig. Den soppen jeg hadde da, hadde jeg nok gått med siden jeg var 12 år…! Jeg har en kjæreste, og han er den eneste sexpartneren jeg noen gang har hatt… Jeg er også hans eneste, så jeg tror ikke det handler om noen kjønnssykdom. Jeg har også gått på p-piller (jasmin) i ca. 2 år. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Det jeg altså lurer på, er om hvorfor mensen har forandret seg så veldig, både når det gjelder konsistens og lukt, (Før luktet den jo slik mens skal gjøre), hva som skyldes dette og hvorfor utfloden også er gul og illeluktende, og hva dette kan ha ført til eller kan føre til om jeg ikke gjøre noe med saken. Min største skrekk, er at jeg skal ha blitt steril!! Hjelp! På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/261547-hva-er-galt-med-mensen-og-utfloden-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.