Gå til innhold

Smerter + blødning = SA???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4+5 og har harr mensen murringer i 4 dager nå. For to dager siden begynte jeg å blø, bare litt brun gørr. (sorry, ekkelt..)I dag blør det mye, nesten som mensen, rødt friskt blod. Kan jeg regne med at dette var en SA? Eller har noen opplevd dette og ikke mistet??

Fortsetter under...

Skrevet

For å få et sikkert svar på dette må du få tatt en snarlig ultralyd. Ved Rhesusuforlikelighet bør du også vaksineres.

Ønsker deg lykke til:-)

Skrevet

Når jeg opplevde dette, så ar det en tidlig SA... Jeg hører også ofte om andre som har blødninger, og som det går bra med. Vanskelig å si...men jeg vil tro at dersom du blør friskt i flere dager, så er det en SA :-(

Gjest gravitasjon
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme, og det var en SA. Legen tok blodprøve for å måle HCG-nivået, som bekreftet at det var en SA.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...