Gå til innhold

Det er så FÆÆÆÆLT å bli dumpa!

Anbefalte innlegg

Agata1365381002
Skrevet

Å, må bare syte og klage litt:-( I går ble jeg dumpa, og det er så vanvittig pyton!

Det hadde ikke vart så lenge, men lenge nok til at jeg var blitt forelska. Vi hadde det jo SÅ fint sammen... Deilig sex, fantastisk gode samtaler og så mange like verdier og tanker om ting og tang.

Nå har jeg så vondt i hjertet, gråten sprenger på hele tiden, men må ta meg sammen pga ungene.

Huff, det skal ikke være lett. Hvor lenge tar det før denne pyton følelsen fader bort? Ingenting å se fram til...

*Hulker* (Ungene har lagt seg, så da kan jeg slippe det litt mer ut).

Er det flere som er i samme situasjon der ute? Tar gjerne i mot sympatierklæringer...

Hilsen kjempetriste

punky brewster
Skrevet

Stakkars deg, kjærlighetsorg er kjipe saker. Du får bare stelle pent med deg selv og selv om det ikke er noen trøst akkurat nå , så går det over, selv om man ikke trur det når det står på som værst.

Gode tanker fra

Agata1365381002
Skrevet

Stakkars deg, kjærlighetsorg er kjipe saker. Du får bare stelle pent med deg selv og selv om det ikke er noen trøst akkurat nå , så går det over, selv om man ikke trur det når det står på som værst.

Gode tanker fra

Tusen takk for det!

Jeg måtte bare få det ut, det hjelper bittelitt. Særlig når bestevenninna er utenfor telefonrekkevidde akkurat i kveld:-(

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg vet godt hva du gjennomgår... Desverre.. Du må prøve å fylle dagene med ting du liker å gjøre, ta vare på deg selv. Bruk litt kvalitetstid sammen med ungene! Utrolig hva dine egne barn kan gjøre med deg =)

Selv er jeg i en litt motsatt situasjon- venter på svar fra en jeg faller i fullt gir for.. Og den tålmodigheten jeg må ha føles nesten som kjærlighetssorg..

Lykke til!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg vet godt hva du gjennomgår... Desverre.. Du må prøve å fylle dagene med ting du liker å gjøre, ta vare på deg selv. Bruk litt kvalitetstid sammen med ungene! Utrolig hva dine egne barn kan gjøre med deg =)

Selv er jeg i en litt motsatt situasjon- venter på svar fra en jeg faller i fullt gir for.. Og den tålmodigheten jeg må ha føles nesten som kjærlighetssorg..

Lykke til!

Skrev ikke du et innlegg om gifteringen din for noen dager sida???

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Skrev ikke du et innlegg om gifteringen din for noen dager sida???

Jo det gjorde jeg.. men det er arv etter mamma.. :/

Agata1365381002
Skrevet

Uff, ja, det er fælt. Håper du får det bedre snart!

Tusen takk! Det håper jeg også. Bare så vanskelig å se lyset i enden av tunnelen akkurat nå:(

Agata1365381002
Skrevet

Lykke til!

Takk for sympatien. Ja, heldigvis har jeg ungene. Det er litt vanskelig å ta meg sammen overfor dem, men samtidig så uendelig godt å ha dem sammen med meg. Lillebror sitt stålende 1000- watt smil kan faktisk få kjærlighetssorgen til å blekne....litt i alle fall;-)

Lykke til med ham du venter på:)

Agata1365381002
Skrevet

*sympatiserer*

Takk for sympatien! Jeg trenger alt jeg kan få...

candyqueen_83
Skrevet

Jo det gjorde jeg.. men det er arv etter mamma.. :/

Åja :( Trodde du nettopp hadde giftet deg jeg. Beklager.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Åja :( Trodde du nettopp hadde giftet deg jeg. Beklager.

Nei, jeg arvet mamma sine da hun gikk bort... Og ville ære henne ved å bære dem riktig...

Så sånn er det

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Takk for sympatien. Ja, heldigvis har jeg ungene. Det er litt vanskelig å ta meg sammen overfor dem, men samtidig så uendelig godt å ha dem sammen med meg. Lillebror sitt stålende 1000- watt smil kan faktisk få kjærlighetssorgen til å blekne....litt i alle fall;-)

Lykke til med ham du venter på:)

Ja, hva skulle man gjort uten småbrødre.. :) Familie og venner er viktige i slike situasjoner. Gode å støtte seg til! :)

Skrevet

Tusen takk! Det håper jeg også. Bare så vanskelig å se lyset i enden av tunnelen akkurat nå:(

Når jeg leste innlegget først, trodde jeg det sto at det er fælt å bli pumpa. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...