Gå til innhold

Pernille og mr nelson..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såå lyst å se den igjen..Så den masse når jeg var liten!Synd de ikke viser det på tv lenger??!!

Andre enige?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Syns det er bra, jeg. Den der Mr. Nelson var nesten like skummel som Pompel og Pilt.

Skrevet

Syns det er bra, jeg. Den der Mr. Nelson var nesten like skummel som Pompel og Pilt.

Ja!men barndomsminner=)

Skrevet

Pompel og Pilt søker visst nytt hjem, så jeg på TV. Ingen har visst brukt for to pensjonerte, grå reparatører.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja!men barndomsminner=)

Jeg er ikke av de som oppsøker eller ønsker tilbake traumatiske barndomsminner. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Pompel og Pilt søker visst nytt hjem, så jeg på TV. Ingen har visst brukt for to pensjonerte, grå reparatører.

De må gjerne søke etter hjem, men jeg vil _ikke_ ha de! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig.

Men nå bør jeg snart holde kjeft før jeg framstår som en skikkelig pingle. Jeg er jo redd for halve barne-tv.

Skrevet

Ånei, de var fæle! Idiotiske dokker, ble bare irritert på dem.

Skrevet

Ånei, de var fæle! Idiotiske dokker, ble bare irritert på dem.

Nei de var gøye..hihi..

Skrevet

Jeg har vokst opp med dem, og var vel omtrent det første jeg så på TV. Den småfrekke,løgnaktige og egoistiske Mr Nelson var fryktelig irriterende dum.

"Så tok jeg bjørrrnen i halen og sviiingte den rundt, Pernille!"

Skrevet

Jeg har vokst opp med dem, og var vel omtrent det første jeg så på TV. Den småfrekke,løgnaktige og egoistiske Mr Nelson var fryktelig irriterende dum.

Var det et slags forhold mellom Pernille og Mr. Nelson, der Tralle Tonetroll var rivalen?

Skrevet

Var det et slags forhold mellom Pernille og Mr. Nelson, der Tralle Tonetroll var rivalen?

Nope. Tonetrollet var en sosiopat som sikkert hadde rømt fra en anstalt. Nelson led av Munchausen syndrom og Pernille hadde personlighetsforstyrrelse, en kontrollfrik. Ellers så var de bare venner, merkelig nok. Jeg så aldri Nelson feie over hverken trollet eller spanke Pernille.

Skrevet

Nope. Tonetrollet var en sosiopat som sikkert hadde rømt fra en anstalt. Nelson led av Munchausen syndrom og Pernille hadde personlighetsforstyrrelse, en kontrollfrik. Ellers så var de bare venner, merkelig nok. Jeg så aldri Nelson feie over hverken trollet eller spanke Pernille.

Det skjedde nok etter at kameraene var slått av. Det er også mulig at Mr. Nelson hadde kjerring i USA. Jeg husker ham som forelsket i Pernille, mens hun behandlet Nilsen (som hun sa) som enn venn, og han var sjalu på tonetrollet.

Skrevet

Det skjedde nok etter at kameraene var slått av. Det er også mulig at Mr. Nelson hadde kjerring i USA. Jeg husker ham som forelsket i Pernille, mens hun behandlet Nilsen (som hun sa) som enn venn, og han var sjalu på tonetrollet.

Dæven, reine Falcon Crest?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig.

Men nå bør jeg snart holde kjeft før jeg framstår som en skikkelig pingle. Jeg er jo redd for halve barne-tv.

Utenom disse to nevnte seriene, har det vært noe annet skummelt enn Romlingane i tillegg? I så fall var det så skumle ting at jeg har fortrengt det, hehe.

Skrevet

Ja, huff! Jeg var småredd Mr. Nelson, mens Pernille bare var søt og god :-)

Skrevet

Jeg har bare lyst å se den igjen...

Skrevet

Enig.

hihi og om jeg nå sier "Vibeke Seter"?? kommer det da et nervesammenbrudd?

Jeg får nesten det av den dama + at jeg var også redd for Mr. Nelson og Pompel & Pilt:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Utenom disse to nevnte seriene, har det vært noe annet skummelt enn Romlingane i tillegg? I så fall var det så skumle ting at jeg har fortrengt det, hehe.

Jepp. Disse groteske hendene. Smith og Smule.

Det er faen ikke rart mange i min generasjon ble narkomane.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hihi og om jeg nå sier "Vibeke Seter"?? kommer det da et nervesammenbrudd?

Jeg får nesten det av den dama + at jeg var også redd for Mr. Nelson og Pompel & Pilt:)

Ja, himmel!

Det er utrolig hva vi vokste opp med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...