Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært superkåt. Alltid hatt mest sexlyst i parforhol, og brukt Mr. Rabbit flittig når jeg har vært singel.

Nå har jeg fått den snilleste kjæresten i verden, jeg er lykkeligere enn på lenge, stresser ikke med noe, osv. Men sexlysten min er bortevekk. Dette har jeg aldri opplevd før.

Hva i all verden kan ha skjedd? De to første månedene var den normal, men nå finnes der ikke lyst. Det er veldig godt når vi først har. Jeg går på samme prevensjon som jeg har gjort siden jeg møtte ham.

Jeg spør altså ikke hva jeg kan gjøre med det, men hvorfor det kan ha skjedd. Noen andre som har opplevd det (som vanligvis har stor lyst), og som fant ut årsaken?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261633-hvor-er-sexlysten-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

26

• Babette

6

• ShitDiddelyDo

6

• Angelica :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg har en teori, som jeg håper er gal.

Du har jo fortalt om så mange "slemme" partnere. Så jeg håper at det ikke er sånn at du lar være å tenne fordi denne kjæresten bare er snill og god?

Jeg har tenkt tanken selv, men ville ikke si noe om det før jeg så om andre fikk samme iddeen.

Men han er ganske annerledes i senga enn til vanlig. Da er han mer hardhendt og tøff slik jeg liker det, så jeg vet ikke om det kan være det heller.

ShitDiddelyDo

Se mitt svar til henne.

Men faen da. Jeg har jo ikke lyst når vi krangler heller, da...?

Det trenger ikke ha noe med kranglinga å gjøre. Enkelte mennesker er bare så fromme og snille og greie at man bare vil kose med dem, mens sextankene ikke er helt der.

Jeg er litt sånn selv - og det var derfor jeg tenkte tanken.

Og du er jo til og med mye verre enn meg, for jeg har aldri blitt tiltrukket av bad girls.

Annonse

Det trenger ikke ha noe med kranglinga å gjøre. Enkelte mennesker er bare så fromme og snille og greie at man bare vil kose med dem, mens sextankene ikke er helt der.

Jeg er litt sånn selv - og det var derfor jeg tenkte tanken.

Og du er jo til og med mye verre enn meg, for jeg har aldri blitt tiltrukket av bad girls.

Damn. Må jeg liksom velge mellom et glitrende sexliv og et glitrende alt utenom sexen da, eller? Jeg kan jo ikke gjøre ham tøffere enn han er?

Men samtidig, når vi først setter i gang, så er han jo verre enn den verste badguyen. Ikke noe elsking der i gården. Og da burde jeg jo ha lyst?

Det meste av sexlysten sitter jo i hodet.

Så hva med å begynne og analysere der?

-Hva er du opptatt av for tiden?

-Jobb? En Hobby? Noe som har skjedd i familie eller blant venner?

-Er du stresset? Syk? Smådeppa?

Eller er det kanskje tilgjengeligheten av sex som gjør at et ikke er så "spennende" å fantasere om det? Og dermed aktiviseres heller ikke tankene og fantasiene som fører til sexlyst?

Hvis forholdet fortsatt er ganske nytt, men den aller første spenningen er over,så bruker man også endel energi på å bli ordentlig kjent med parteren, og kanskje ubevisst analysere forholdet og fremtiden.

Da vil kanskje sex få litt mindre fokus i en periode.

Bare min personlige teori dette her da...

ShitDiddelyDo

Damn. Må jeg liksom velge mellom et glitrende sexliv og et glitrende alt utenom sexen da, eller? Jeg kan jo ikke gjøre ham tøffere enn han er?

Men samtidig, når vi først setter i gang, så er han jo verre enn den verste badguyen. Ikke noe elsking der i gården. Og da burde jeg jo ha lyst?

Ja, enig.

For min del er det de kvinnene som er like fromme i senga som privat, som ikke gjør greia for meg. Blir de villdyr i senga er det jo noe annet.

Leste svaret ditt til Ulvinnen nå, og forstår at jeg nok tok feil.

Jeg trodde han var snill i senga også.

Det meste av sexlysten sitter jo i hodet.

Så hva med å begynne og analysere der?

-Hva er du opptatt av for tiden?

-Jobb? En Hobby? Noe som har skjedd i familie eller blant venner?

-Er du stresset? Syk? Smådeppa?

Eller er det kanskje tilgjengeligheten av sex som gjør at et ikke er så "spennende" å fantasere om det? Og dermed aktiviseres heller ikke tankene og fantasiene som fører til sexlyst?

Hvis forholdet fortsatt er ganske nytt, men den aller første spenningen er over,så bruker man også endel energi på å bli ordentlig kjent med parteren, og kanskje ubevisst analysere forholdet og fremtiden.

Da vil kanskje sex få litt mindre fokus i en periode.

Bare min personlige teori dette her da...

Jo, jeg vet jo at det som regel sitter i hodet. Men alt er jo så fint. Jeg sitter hjemme og studerer, kjeder meg litt når han er på jobb, men vi bare koser hele tiden når han er hjemme. Ingenting som er trist eller stressende.

Tanken på å være sammen med ham lenge, ev. at han skal bli far til mine barn, er bare fin. Derfor det er så rart!

Ja, enig.

For min del er det de kvinnene som er like fromme i senga som privat, som ikke gjør greia for meg. Blir de villdyr i senga er det jo noe annet.

Leste svaret ditt til Ulvinnen nå, og forstår at jeg nok tok feil.

Jeg trodde han var snill i senga også.

Men hva kan det være da? =/

Jeg skal jo ikke miste lysten når jeg er 20 år og nyforelska =(

Gravid?

Hm.. jeg tok med en test hjemmefra og til leiligheten hans idag, for å ha den der just in case.

Noe som ikke er helt som det pleier på den fronten for tiden, men idag begynte jeg å blø litt, fire dager før jeg skal ha mensen, og da er det vel så godt som utelukket. dessuten tror jeg alltid at jeg er gravid uten at jeg er det.

Hvordan da, er det vanlig å miste lysten da?

Annonse

Jo, jeg vet jo at det som regel sitter i hodet. Men alt er jo så fint. Jeg sitter hjemme og studerer, kjeder meg litt når han er på jobb, men vi bare koser hele tiden når han er hjemme. Ingenting som er trist eller stressende.

Tanken på å være sammen med ham lenge, ev. at han skal bli far til mine barn, er bare fin. Derfor det er så rart!

Er du FORELSKET i ham da???

For min del hjelper det ikke om fyren er aldri så snill og grei hvis jeg ikke synes han er kjekk og deilig, og virkelig tenner på ham.

Det er jo det lille ekstra i kjemien som skiller en venn fra en kjæreste/elsker...

ShitDiddelyDo

En ting som slår meg:

Jeg fikk veldig inntrykk av at det å finne en kjæreste var svært viktig for deg før du fant mannen du nå er sammen med.

Kan du ha firet på kravene dine? Gått for en snill og grei fyr du liker veldig godt, men som du kanskje har lurt deg selv til å tro du er veldig forelsket i?

Er du FORELSKET i ham da???

For min del hjelper det ikke om fyren er aldri så snill og grei hvis jeg ikke synes han er kjekk og deilig, og virkelig tenner på ham.

Det er jo det lille ekstra i kjemien som skiller en venn fra en kjæreste/elsker...

Ja, grunnen til at jeg alltid har vært med badboys tidligere er at jeg aldri har greid å bli fysisk tiltrukket av de snille gutta.

Men nå har jeg endelig funnet i pose og sekk. Han er høy, stor og sterk og mandig. Det startet med et ons, så jeg er definitivt fysisk tiltrukket av ham. Eller var?

Og sexen er veldig bra. Jeg har bare ikke lyst å begynne på den, hvis du skjønner. Litt som når man var barn, og ikke ville dusje. Når mor endelig fikk oss i dusjen etter en maktkamp, så var det så deilig at vi var umulig å få ut igjen.

Gjest ett eller annet navn

Hm.. jeg tok med en test hjemmefra og til leiligheten hans idag, for å ha den der just in case.

Noe som ikke er helt som det pleier på den fronten for tiden, men idag begynte jeg å blø litt, fire dager før jeg skal ha mensen, og da er det vel så godt som utelukket. dessuten tror jeg alltid at jeg er gravid uten at jeg er det.

Hvordan da, er det vanlig å miste lysten da?

Noen får økt lyst og noen mindre. Ta en test for sikkerhets skyld; det kan være festeblødning også.

En ting som slår meg:

Jeg fikk veldig inntrykk av at det å finne en kjæreste var svært viktig for deg før du fant mannen du nå er sammen med.

Kan du ha firet på kravene dine? Gått for en snill og grei fyr du liker veldig godt, men som du kanskje har lurt deg selv til å tro du er veldig forelsket i?

=/

Jeg håper ikke det. Jeg føler meg utrolig, utrolig glad i ham, og jeg savner ham mye når han er på jobb. Jeg har lyst å ligge i armkroken hans hele tiden.

Men han begynte å gråte en gang (EN gang.. han er ikke noen skikkelig whimp altså), og da hadde jeg mer lyst å gå å spy enn å holde rundt ham. Det er mulig at det er noe med dette følsomme i ham som vemmer meg litt, mer eller mindre ubevisst.

Men samtidig er jeg jo utrolig takknemlig for at jeg endelig har funnet noen som verdsetter meg, og er åpen og ærlig. Alt annet er så fint, og jeg håper sånn at dette skal vare. Tror du jeg bare er forelsket i forelskelsen? =(

Kanskje det blir for mye pusing. Kanskje du får for lite stimulerende impulser utenfra hvis du sitter hjemme og leser hele dagen. Kanskje han ikke tenner deg på den dyriske måten. Kanskje du ikke er "kribleforelsket" nok.

Det er jo fint at dere har det fint sammen når dere har sex, men den delen av lysten som sitter i hodet bygger seg opp før man kommer så langt som til senga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...