Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kan også være at du bare tenker for mye. Kan det være prevensjonen du bruker? Et eller annet fysisk?

Det virker i hvert fall som om du har tenkt på alle muligheter helt på egenhånd.

Du vet: Når jeg ympter frampå om "forelsket i forelskelsen" i lignende tråder her på dol, blir jeg stort sett hudfletta. Sannsynligvis fordi folk føler seg truffet. Men du skrev det til og med før jeg rakk å gjøre det, og alt du skriver er så gjennomtenkt at jeg egentlig ikke tror "forelsket i forelskelsen" er tilfellet med deg. Sitter ikke med inntrykk av at du er typen til å gå i den fella.

Jeg har nesten problemer med å tro deg når du sier du er 20 år gammel. :)

Fy, nå blir jeg nesten rørt =) (faen, _er_ jeg gravid eller!?)

Håper nesten det er noe fysisk, men jeg vil jo gjerne fikse på det. Prevensjonen er den samme som før jeg møtte ham.

Har begynt på astmamedisin lately, men det finnes vel ikke noe hormonelt i den.

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

26

• Babette

6

• ShitDiddelyDo

6

• Angelica :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Flystripa

En uke føles jo som et år nå når du har satt meg på tanken, dumma =(

Men jeg kjører ikke edru i helga, altså...

Skjønner det, men det er ingen vits i å teste for tidlig. Da viser testen negativt, selv om du kanskje er nygravid. Kroppen bruker noen dager på å skille ut det stoffet i urinen, vettu.

At det rett og slett er derfor _jeg_ har mistet lysten?

Hvis du er som meg, kan det være forklaringen, ja. Så rart det enn kan høres. En mann som er konstant kåt og skubber ståpikken sin mot meg hver gang jeg står og lager mat, utløser ikke annet enn ulyst hos meg.

Her i huset har vi kommet fram til at sex ca. en gang i uka fungerer best. Da rekker vi å bli skikkelig sultne begge to.

Hvis du er som meg, kan det være forklaringen, ja. Så rart det enn kan høres. En mann som er konstant kåt og skubber ståpikken sin mot meg hver gang jeg står og lager mat, utløser ikke annet enn ulyst hos meg.

Her i huset har vi kommet fram til at sex ca. en gang i uka fungerer best. Da rekker vi å bli skikkelig sultne begge to.

Ja, det er sånn det er med meg også. På en side så tenner jeg på at han tydelig er tent av kroppen min, men samtidig så frister det ikke når man blir klådd på ved hver anledning.

Vi får prøve med et aldri så lite kyskhetsløfte en ukes tid (nå blør jeg jo lell), og se om det endrer på saken. Hvis ikke Flystripa har rett i sine onde spådommer da =p

Kanskje det blir for mye pusing. Kanskje du får for lite stimulerende impulser utenfra hvis du sitter hjemme og leser hele dagen. Kanskje han ikke tenner deg på den dyriske måten. Kanskje du ikke er "kribleforelsket" nok.

Det er jo fint at dere har det fint sammen når dere har sex, men den delen av lysten som sitter i hodet bygger seg opp før man kommer så langt som til senga.

"Kanskje han ikke tenner deg pà den dyriske màten".

Nettopp. Eller slik fungerer iallefall jeg.

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168533409' post='3471365]

Kanskje dere er for mye sammen?

Snakker av erfaring :P

Han er jo på jobb ti timer om dagen.. men da sitter jeg bare foran tv'en og leser skole. Så litt sånn ensformighet er det vel kanskje ja.

Gjest Ulvinnen

Joda, det er på ingen måte noen slå opp grunn. For min del kan jeg godt leve med ham slik jeg går nå, uten sex. For vi har det nydelig, og jeg har rett og slett ikke lyst på sex.

Det eneste er at _han_ selvsagt begynner å lure, når han vet litt om fortiden min, og så hvordan jeg var i starten, og jeg nå plutselig ikke viser tegn til seksualitet.

Jeg skjønner at han begynner å lure.

Du får prøve å forklare det for han. Altså at du er dypt og inderlig forelsket, at han er og blir drømmemannen din, og at du håper på å få mer lyst igjen etter hvert.

Og så kan du jo altids ta litt rosenrot ;-)

Jeg skjønner at han begynner å lure.

Du får prøve å forklare det for han. Altså at du er dypt og inderlig forelsket, at han er og blir drømmemannen din, og at du håper på å få mer lyst igjen etter hvert.

Og så kan du jo altids ta litt rosenrot ;-)

Ah, hjelper det? Takk for tipset =)

Om ikke annet så er jeg verdensmester i placeboeffekt.

Se så lang tråden min er, da. Så mange som vil hjelpe =)

Tusen takk til alle sammen, om jeg ikke akkurat har funnet en konkret løsning, så har jeg fått masse input, og føler meg mye lettere til sinns.

Dere hører fra meg om en ukes tid, om sølibatet ikke hjalp, eller om streken var blå, og hvis ikke, så har dere nok fått meg på banen igjen ;)

Han er jo på jobb ti timer om dagen.. men da sitter jeg bare foran tv'en og leser skole. Så litt sånn ensformighet er det vel kanskje ja.

Jeg kan telle på et par hende hvor mange døgn jeg og eksen var fra hverandre på tre år. Det endte jo så bra liksom ;)

Det kan jo være bare en periode også. At lysten ikke er helt på topp, mener jeg

Annonse

Gjest Ulvinnen

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168534468' post='3471396]

Det hjalp ikke på meg den gangen :P

Hadde du riktig merke da?

Nabokona, som Lillemus minte meg på at det gjaldt, prøvde nemlig flere merker.

Men noe sier meg at du ikke trenger det nå for tiden...

Hadde du riktig merke da?

Nabokona, som Lillemus minte meg på at det gjaldt, prøvde nemlig flere merker.

Men noe sier meg at du ikke trenger det nå for tiden...

Aner ikke. Men det lå nok noe annet bak til at de ikke virket ;)

He he.. Det trengs vel ikke, nei. Og i kveld får jeg besøk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...