Gå til innhold

Omg...samsung altså...

Anbefalte innlegg

Gjest mizfornøyd
Skrevet

Æ kan ikke trooo dette! Jeg har hatt ihvertfall 7 forskjellige mobiler fordelt på 8 år eller noe slikt. Jeg har mistet dem, fått vann på dem, mistet fra biltaket fordi jeg glemte den på taket åsså kjørte bilen. Men dette tar kaka... Jeg mistet mobilen min, SPLITTER ny EN gang i bakken og displayet knuser... Helt ny mobil... nå er den altså helt ubrukelig... Samsung..? Welcome to my ignorelist....!

Skrevet

Og etter å ha prøvd kun en samsung-mobil så dømmer du dem nedenom og hjem?

Jeg kan fortelle deg at jeg nettopp har gitt fra meg min ett år gamle samsung d500e, den så ut som ny, uten riper på skjerm og det selv om den har falt ned noen ganger.

Har derimot erfart med flere modeller fra sony ericsson at skjermen ikke holder seg ripefri særlig lenge og da med samme behandling som samsung-mobilen.

Skrevet

Kanskje du skulle begynne å passe litt bedre på mobilene dine?

Skrevet

Jeg har helt motsatt erfaring. Har hatt SE, Nokia, Motorola og LG og INGEN av dem har vart mer enn et halvt år!! Men min nyeste og siste telefon, en Samsung, er nå 1,5 år gammel! Og den har tålt MYE!

Skrevet

Jeg har mistet min samsung på gulvet(betonggulv) et uttall av ganger i forbidelse med klesbytte på jobben. Utrolig nok er den like hel. Har hatt den i to år nå.

Er veldig fornøyd med min samsung.

Får håpe du er heldigere med din neste telefon!

Gjest mizfornøyd
Skrevet

Jeg har mistet min samsung på gulvet(betonggulv) et uttall av ganger i forbidelse med klesbytte på jobben. Utrolig nok er den like hel. Har hatt den i to år nå.

Er veldig fornøyd med min samsung.

Får håpe du er heldigere med din neste telefon!

altså jeg hadde en samsung før jeg kjøpte denne som jeg bruker nå. Slapp av du som freaka ut. Jeg mente ikke sånn som du tenker. Jeg mener bare at det er helt utrolig at denne samsung tlf skulle treffe gulv en gang også er den ubrukelig.. Altså 1.5 mnd etter at den er kjøpt..

Skrevet

Du bør kjøpe samme typen som jeg har. Nokia Sport, som tåler støt, støv og sprut. :-D

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har Samsung og er SUPERFORNØYD! Med en tre-åring og litt veiving, så har den dundret både i asfalt, grus og betong en haug av ganger - men den har ikke et lite hakk engang :)

Gjest mizfornøyd
Skrevet

Jeg har Samsung og er SUPERFORNØYD! Med en tre-åring og litt veiving, så har den dundret både i asfalt, grus og betong en haug av ganger - men den har ikke et lite hakk engang :)

Det er derfir jeg synes det er litt rart at den ble totalt ubrukelig etter at jeg mistet den inne på et handlesenter.

Skrevet

Kommer litt an på hvor langt over bakken du var da 2.etasje? :-)

Gjest mizfornøyd
Skrevet

Kommer litt an på hvor langt over bakken du var da 2.etasje? :-)

nei du jeg gikk opp en trapp helt vanlig men holdt min 3 år gamle gutt i hånden å av og til hiver han seg ned på golvet og da løfter jeg han opp. Så klarte jeg å miste mobilen ut av hånden og den traff (tror jeg) kanten på selve trappetrinnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...