Gå til innhold

sexpress på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest mandalbabe

Jobber på et større legekontor

og opplever en del flørting på jobben, både av gifte og ugifte leger. Jeg var i et dårlig forhold for fem år siden og ble på den tiden elskerinne med et par av disse gifte legene. Nå har de tatt kontakt med meg igjen og maser om møte, men jeg har giftet meg med en ny mann jeg trives med... De frister litt, men jeg har det så godt.

Har prøvd å forklare de det, men de bare fortsetter å lokke.

Er det lov med hemmeligheter?

Eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261645-sexpress-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Persille

"Jeg var i et dårlig forhold for fem år siden og ble på den tiden elskerinne med et par av disse gifte legene."

Et par? Høres ut som en bra plan! Hvorfor skulle de ikke tro det var greit igjen? Det var jo greit forrige gang?

Og vil du være utro så er det jo bare å kjøre på! Personlig synes jeg ikke det er helt greit...

Annonse

Gjest Pontiac

Skal vi fortelle deg om du kan ha sexhemmeligheter for din mann eller ikke?

Da kan jeg nok med en gang fortelle deg at her på DOL får du nok svært få svar som sier: "ja, for all del, knull rundt og kos deg du" ;)

Du bestemmer selv om du vil være din mann tro eller ei.

At det er et skittent svik å være utro, og spesiellt vurdert utro, bør vel ingen fortelle deg, det vet du sikkert selv.

Så får du bare følge det du selv mener er best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...