Gå til innhold

Merker han at jeg er jomfru?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Jo, dere har rett i det.

Jeg tenker nok som så at hvis jeg som hankjønn hadde hatt deres fasiliteter, hadde jeg aldri forlatt hjemmet, og derfor blitt kjent med absolutt alt - både utvortes og innvortes, så fort jeg hadde funnet ut at jeg hadde noe verdt å bli kjent med. :)

Snodig sak :)

Dere tenker det samme om pupper også, dere hadde ikke klart å ikke ta på dem hele tiden. Men så er det noe med tilgangen da... De er ikke så spennende når de sitter fastmontert :)

Fortsetter under...

Gjest angie85

Snodig sak :)

Dere tenker det samme om pupper også, dere hadde ikke klart å ikke ta på dem hele tiden. Men så er det noe med tilgangen da... De er ikke så spennende når de sitter fastmontert :)

Men jeg tenker ikke det samme om gutters utstyr...;) Rart

Gjest som honning

personlig mener jeg at man ikke er klar for å ha sex med en partner om man ikke vil si at en er jomfru.

Hvorfor er man ikke klar for sex dersom man ikke vil si at man er jomfru? (Det gjør det også nødvendig å fortelle hvor mange man har hatt sex med tidliger også, hvis man har hatt det)

Hvorfor er man ikke klar for sex dersom man ikke vil si at man er jomfru? (Det gjør det også nødvendig å fortelle hvor mange man har hatt sex med tidliger også, hvis man har hatt det)

det er ikke til sammenligning. det skal ikke være nødvendig å fortelle hvor mange man har hatt seg med tidligere.

hvorfor skal sex handle om prestasjoner?? alle har vært ny i faget en eller annen gang.

når man er i et forhold, synes jeg det er viktig å kjenne hverandre så godt at man kan fortelle om sånt før man har sex med hverandre.

å tenk hvis du sier det til ham når dere har blitt mer kjent, hva tenker han da om deg, og om seg selv?

hvorfor ikke bare si i en ikke-seksuell setting at "jeg er i grunn helt ny i faget". det vil sannsynligvis bli bedre for dere begge om han vet om det.

Gjest som honning

det er ikke til sammenligning. det skal ikke være nødvendig å fortelle hvor mange man har hatt seg med tidligere.

hvorfor skal sex handle om prestasjoner?? alle har vært ny i faget en eller annen gang.

når man er i et forhold, synes jeg det er viktig å kjenne hverandre så godt at man kan fortelle om sånt før man har sex med hverandre.

å tenk hvis du sier det til ham når dere har blitt mer kjent, hva tenker han da om deg, og om seg selv?

hvorfor ikke bare si i en ikke-seksuell setting at "jeg er i grunn helt ny i faget". det vil sannsynligvis bli bedre for dere begge om han vet om det.

Hvorfor skal det være nødvendig å fortelle at man aldri har hatt sex før, mens man kan la være å fortelle at man _har_ hatt sex før? Det gir jo ingen sammenheng!

Og, ja, hva vil han tenke om meg senere? Er det noen stor forskjell å unngå å fortelle at man aldri har hatt sex før, og å unngå å fortelle at man har hatt mye sex før? Vil han tenke at jeg ikke er til å stole på siden jeg ikke fortalte det, er det det du mener? Jeg håper (og tror!) virkelig at antall sexpartnere (eller mangel på det) ikke betyr noe for følelsene han har for meg!

Annonse

Hvorfor skal det være nødvendig å fortelle at man aldri har hatt sex før, mens man kan la være å fortelle at man _har_ hatt sex før? Det gir jo ingen sammenheng!

Og, ja, hva vil han tenke om meg senere? Er det noen stor forskjell å unngå å fortelle at man aldri har hatt sex før, og å unngå å fortelle at man har hatt mye sex før? Vil han tenke at jeg ikke er til å stole på siden jeg ikke fortalte det, er det det du mener? Jeg håper (og tror!) virkelig at antall sexpartnere (eller mangel på det) ikke betyr noe for følelsene han har for meg!

nei hvorfor skal det ha noe med følelsene for deg å gjøre??

å antall sexpartnere tidligere er som regel noe man ikke spør om fordi man ikke har lyst til å vite det. så nei, du har rett, det har ingen sammenheng!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...