DarkPink Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hehe, jeg leser så og ikke slik literatur, foretrekker å heller gjøre det i stedenfor å lese om det:-) Oooh, burn! 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Du er vel igrunnen det ja. *S* Det der er litt pussig... Med eksen så var jeg glad hver gang helga var over og det ikke hadde vært mas om sex. Nå blir jeg nesten desperat om det går over et døgn sammen med kjæresten uten sex... Hadde aldri trodd jeg skulle ha sånn sexlyst gitt! Herlig! 0 Siter
amber sun Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Det der er litt pussig... Med eksen så var jeg glad hver gang helga var over og det ikke hadde vært mas om sex. Nå blir jeg nesten desperat om det går over et døgn sammen med kjæresten uten sex... Hadde aldri trodd jeg skulle ha sånn sexlyst gitt! Herlig! *nikker og er heeelt enig* *S* *S* *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.