Gå til innhold

Svarer aldri på kjærlighetserklæringer

Anbefalte innlegg

Gjest lei meg for det.

Jeg er sammen med en mann, og har vært det i noen år nå.

Vi har hatt våre ups and downs som alle andre, men når jeg sier at jeg er glad han/elsker han, så svarer han aldri og prater det alltid vekk med andre ting.

Kjenner jeg blir så lei meg og i tvil om forholdet når det er sånn, og jeg føler ikke for å si det mer jeg heller. Ikke fordi jeg ikke elsker han, men fordi det sårer sånn å aldri få noen bekreftelse tilbake.

Hva hadde dere tenkt i min situasjon?

Fortsetter under...

Min kjære er også en mann som ikke sier disse ordene så ofte, men raser de utav ved enhver anledning. :o)

Så vi har snakket litt om det rett og slett. Spør ham om det er sånn at han synes det er vanskelig å si at han er glad i deg og sannsynligvis vil han svare bekreftende på det, men legge til at han er glad i det alikevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...