Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må inrømme at jeg føler meg litt alene om dagen, alene men allikevel ikke ensom. Jeg har nettopp flyttet hjemmefra for å studere. Her jeg bor nå har jeg ingen nær familie, bortsett fra moren min som bor ganske i nærheten.Jeg jobber med å bygge opp ett nettverk, men det tar tid og det vil jeg at det skal gjøre også. Vil ikke forhaste meg inn i et forhold eller nære vennskap fordi jeg av erfaring vet det kan få negative konsekvenser. Men problemet ligger litt i at denne situasjonen til en viss grad gjør meg utrygg. Jeg er redd for for eksempel å bli alvorlig syk når jeg ikke har noen til å "passe litt på meg". Hva om jeg oppsøker legevakten men bare blir avvist, det tror jeg ikke jeg kan takle. Man hører jo stadig historier om at folk blir avvist der, (jeg har aldri vært på legevakten enda). Hva om jeg for eksempel slår hode slik at jeg får en hjernerystelse, da bør man jo ikke være alene det neste døgnet. Men jeg har ingen jeg kan ringe og be om å komme til meg, hva gjør man i slike tilfeller...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261711-hjelpeapperatet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...