Gå til innhold

F.U. for kvinner: Når var du første gang på GU?

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg har faktisk ikke fått noe innkalling noen gang jeg. Og man må jo ikke gå selv om man får innkalling da, men det er nok lurest.

Hva er det som sjekkes når gutta får den pinnen i snoppen egentlig? Og hva sjekkes når de skal snu på hodet og hoste?

"Hva er det som sjekkes når gutta får den pinnen i snoppen egentlig? Og hva sjekkes når de skal snu på hodet og hoste?"

Hva eller hvem skal snu på hodet og hoste? Kukhue???

*hylgriner av latter*

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

12

• Mary Poppins

6

• Babette

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Hva er det som sjekkes når gutta får den pinnen i snoppen egentlig? Og hva sjekkes når de skal snu på hodet og hoste?"

Hva eller hvem skal snu på hodet og hoste? Kukhue???

*hylgriner av latter*

Hehe det var nå helst eieren av snoppen jeg tenkte på da ;)

Jeg vet ikke hvorfor jeg kom på dette men denne klippen må du se:

http://www.funnyheck.com/flash_cartoon/dear_penis.html

Skrevet

Ja, men de får ikke innkalling hvert tredje år slik som oss. Dessuten har vel den prøven blitt mindre ubehagelig for dem i det siste.

Vi får heller ingen innkalling hvert 3. år, men en påminnelse fra Kreftregisteret om at det er en stund siden du tok celleprøve. *har allerede ignorert to sånne*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi får heller ingen innkalling hvert 3. år, men en påminnelse fra Kreftregisteret om at det er en stund siden du tok celleprøve. *har allerede ignorert to sånne*

Ja, det er det brevet jeg mener. :)

Ignorerte to brev jeg også, men måtte bite i det sure eplet til slutt. Nå er det vel snart tre år siden jeg var på GU, så jeg får vel brev snart igjen. :P

Skrevet

Ja, det er det brevet jeg mener. :)

Ignorerte to brev jeg også, men måtte bite i det sure eplet til slutt. Nå er det vel snart tre år siden jeg var på GU, så jeg får vel brev snart igjen. :P

Uhh, samma her. Jeg har visst ikke vært siden begynnelsen av siste svangerskapet mitt. Og datra mi blir 3 om ei uke...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Uhh, samma her. Jeg har visst ikke vært siden begynnelsen av siste svangerskapet mitt. Og datra mi blir 3 om ei uke...

Vet ikke hvor jeg skal dra på min neste GU. Vil ikke dra til fastlegen min av ulike grunner, og sist gang jeg tok GU reiste jeg til en privatklinikk. Men nå er privatklinikken nedlagt, og jeg er i beit.

Skrevet

Ja, sånne får jeg også. Litt komisk nesten. Får omtrent samme følelse som hvis jeg har glemt å levere bøkene i tide på biblioteket. "Jaha, uff, jeg har visst glemt å levere cellene mine i tide igjen!"

Gjest Pontiac
Skrevet

Hehe det var nå helst eieren av snoppen jeg tenkte på da ;)

Jeg vet ikke hvorfor jeg kom på dette men denne klippen må du se:

http://www.funnyheck.com/flash_cartoon/dear_penis.html

*gapskratter*

*putter den rett i favoritter*

Så bare for meg penisen vri på hodet og hoste jeg da :D

Men jeg har som sakt en syyyyk humor ;)

Skrevet

*Skremmer Flyfly noe innihælvete* En venninne av meg hadde legeskrekk og droppet nok de jevnlige celleprøvene. Hun fikk celleforandringer på livmorhalsen, ble oppdaget så sent at hun måtte fjerne livmora. Dessverre fjernet de ikke eggstokkene i samme slengen så to år senere døde hun av meget hissig eggstokk-kreft...

Pell deg til legen, jente! Husk at du har to barn som fortjener å vokse opp med en mor!

Skrevet

Hm.. vel, det er ingen tvil om at han var i 2'ern hvertfall.

Du må ha hatt den ukjente tvillingbror-legen til en naturfaglærer jeg en gang hadde. Han tegnet opp kvinnens underliv for oss på tavla en gang og klarte ikke å plassere de tre åpningene i riktig rekkefølge en gang...

Skrevet

Du må ha hatt den ukjente tvillingbror-legen til en naturfaglærer jeg en gang hadde. Han tegnet opp kvinnens underliv for oss på tavla en gang og klarte ikke å plassere de tre åpningene i riktig rekkefølge en gang...

Hahaha! Småflaut =)

Skrevet

1. Hvor gammel var du første gang du var på GU?

- Jeg var 22

2. Hvorfor tok du en GU? Spesielle plager eller fordi du måtte begynne å ta celleprøve?

- Frivillig fordi jeg hadde mistanke om soppinfeksjon(sår under samleie, og ikke mulighet for kjønnssykdom), og ville bare sjekke at alt var i orden. Det var det forøvrig..og jeg syntes ikke det var skummelt en gang - stakkars legen, litt ung mann, sikkert nyutdannet, var mer nervøs enn meg og skalv til og med på hendene..hehe.

Jeg måtte forøvrig ikke ta GU da jeg fikk p-piller, og ikke når jeg var på oppfølgingstime 4mnd etter jeg hadde begynt..fikk velge selv, men legen sa jeg ikke måtte fordi det ikke var fare for kjønnssykdom og fordi jeg ikke hadde noen plager, trodde ikke at det var så normalt med GU når man fikk p-piller(mange som virker å ha hatt det)..

Skrevet

!

Kanskje han har en samling fra alle sine GU-pasienter? *grøsssssssssssssss*

*LOL*

Skrevet

Han puttet noe oppi, hardt og fort inn før jeg fikk sukk for meg, skrapet på innsiden så det gjorde fryktelig vondt, og var ute igjen like fort. Så puttet han noe i en plastpose og mumlet noe om en prøve. Det hele skjedde på 5 sekund, det var ikke sånn trykking og føling og sjekke eggstokker-type handling.

Kanskje hansken han brukte ikke var helt jevn, noen slike er sammenklistret i tuppen og ikke helt brukbare. Det ville nok kunne skrape litt.

Og det var nok hansken han vrengte av seg i søpla.

Men å få en kjapp finger i ræva har jeg også opplevd, helt uforberedt og ble vanvittig paff.. Leste senere på nettet at det ikke er uvanlig, som andre her sier..

Skrevet

Tok første gu da jeg var 15 i forbindelse med graviditet.

Gjest girasol
Skrevet

!

Kanskje han har en samling fra alle sine GU-pasienter? *grøsssssssssssssss*

*LOL* og Æsj...

:)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke fått noe innkalling noen gang jeg. Og man må jo ikke gå selv om man får innkalling da, men det er nok lurest.

Hva er det som sjekkes når gutta får den pinnen i snoppen egentlig? Og hva sjekkes når de skal snu på hodet og hoste?

De tar prøve fra urinrøret og sjekker for Clamydia og Gonore. Ikke særlig behagelig.

Sier onkelen min.

Hoster gjør man når de sjekker for brokk.

Ellers så leste jeg i den lokale avisa at de har godkjent (for bruk her) en vaksine mot livmorhalskreft.

Er det noe som er ukjent i Norge? Livmorhalskreft er jo en av de mest utbredte kreftformene for damer, så dette syntes jeg hørtes veldig bra ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...