Mista nikket Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Tatt fra stang ut i nettavisen «Vi hilser velkommen alt som kan gjøre arbeidslivet bedre, og vil bidra i dette arbeidet. Samtidig er det viktig å understreke at mobbing på arbeidsplassen er et lederansvar.» Gerd-Liv Valla etter at Bondevik tok opp mobbing i nyttårstalen (Dagsavisen jan. 04) Må le når jeg leser den siste setningen. Etter det jeg leser i avisene har valla tatt skikkelig ansvar for mobbingen. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 He, he - godt observert! :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 he-he....meget godt eksempel på "gjør som jeg sier, og ikke som jeg gjør".....:-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 he-he....meget godt eksempel på "gjør som jeg sier, og ikke som jeg gjør".....:-) Mobbing skal være forbeholdt ledelsen, må vite.:-) Er nok mange som har erfart det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.