Gå til innhold

Trenger noen forslag (gjelder stebarn)

Anbefalte innlegg

Gjest Stemor med suksess
Skrevet

Jeg begynner akkurat så vidt å bli kjent med de som skal bli mine to stebarn. På min kjærestes bursdag har jeg invitert han og barna til meg på boller og kake.

Jeg har en gave klar til han, men har også lyst til å gi en gave som involverer barna, f.eks tenkte jeg på 1 overnatting på Langedrag, men så tenkte jeg at det kanskje er bedre der på våren. Har noen forslag til andre steder man kunne overnattet 1 natt, uten at det koster skjorta?? Vil jo ikke ta helt av heller!

Tar gjerne mot tips for selve bursdagen også, jeg vil jo gjerne vise at jeg bryr meg om barna, selv om det er hans bursdag. Jeg har ingen barn selv og føler meg helt blank på området!!

Skrevet

Jeg ville tatt det litt med ro, ikke overnatting alt nå. Hva med en tur på kino med en tur på Maccern el. Egon samtidig? Et besøk på en gård?

Overnatting blir litt voldsomt før du har blitt bedre kjent med ungene, synes jeg.

Skrevet

Jeg ville tatt det litt med ro, ikke overnatting alt nå. Hva med en tur på kino med en tur på Maccern el. Egon samtidig? Et besøk på en gård?

Overnatting blir litt voldsomt før du har blitt bedre kjent med ungene, synes jeg.

Overnattingen skulle være mer som en gave en annen helg, ikke på selve bursdagen, men jeg skjønner hva du mener, det er kanskje for tidlig med overnatting uansett nå. Selv om de er ganske små disse barna, eldste er 4.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...