Gå til innhold

Luremus??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• hidi, the scorpion

16

• amber sun

5

• keinstein

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Jeg er jente, men svarer allikevel.

En normal mann vil sannsynligvis akseptere at du har ombestemt deg og at det ikke blir noe.

Men jeg ville nok ikke blitt med en mann hjem fra byen hvis jeg ikke hadde intensjoner om å ha sex. Man vet aldri om det er en normal mann eller en psyko man har med å gjøre hvis man bare har kjent ham i 2 timer, og i tillegg er påvirket av alkohol. Det er et sjansespill.

I tillegg ønsker man jo å følge de spillereglene som finnes på byen, og i en slik setting betyr det å bli med noen hjem at man er ute etter sex.

Er man ikke ute etter sex, så er det kanskje bedre å utveksle telefonnummer, og så møtes en annen dag for en kaffe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261755-luremus/page/4/#findComment-2094745
Del på andre sider

Det er definitivt det vanlige, og sånn det foregår.

Man kliner på byen, en av partene tar initiativ til å gå hjem sammen alene = sex, eventuelt luremus.

Man kliner på byen, en av partene tar initiativ til å gå hjem sammen alene, hvorpå den ene parten sier det ikke blir noe mer enn sex = en ærlig sak, og parten som er ute etter sex får muligheten til å snike seg unna.

Det å snike seg unna høres muligens småkynisk ut, men roter man med noen på byen etter at man knapt har rukket å snakke sammen en time eller tre, sier det seg selv at det er sex man i utgangspunktet er ute etter.

Men vil ikke endel menn bli med, for å prøve å få jenta til å ombestemme seg? Og at de da blir forbanna når det ikke blir sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261755-luremus/page/4/#findComment-2094756
Del på andre sider

Denne setningen hørtes ut som en selvmotsigelse når du først har sagt det er greit å ombestemme seg "Du drar ikke med fremmede menn du har rota med på byen en hel kveld hjem for så å ombestemme deg."

Men jeg skjønner nå at du mener i forbindelse med å ta sjangser i forhold til gutta.

Du _bør_ iallefall ikke gjøre, av hensyn til din egen sikkerhet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/261755-luremus/page/4/#findComment-2095055
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...