Moraki Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Noen som har prøvd alfabetdiett? Spise bare ting på A, B osv? Hihi.. 0 Siter
Gjest farger Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Leste om noen som gikk etter farger. En uke med kun hvite ting, en med grønne, en med brune osv. 0 Siter
Moraki Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Leste om noen som gikk etter farger. En uke med kun hvite ting, en med grønne, en med brune osv. Hva het den? 0 Siter
calendula Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Leste om noen som gikk etter farger. En uke med kun hvite ting, en med grønne, en med brune osv. Sjokolade, brune bønner, naturris, helkorn pasta i en uke. NAM ;-) 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Svært mulig jeg har gått glipp av noe _fryktelig_ viktig her, men jeg må bare spørre: HVORFOR i all verden skal man spise ting alfabetisk??? Fortell:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Svært mulig jeg har gått glipp av noe _fryktelig_ viktig her, men jeg må bare spørre: HVORFOR i all verden skal man spise ting alfabetisk??? Fortell:) Bare tull da vet du 0 Siter
Atene Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Svært mulig jeg har gått glipp av noe _fryktelig_ viktig her, men jeg må bare spørre: HVORFOR i all verden skal man spise ting alfabetisk??? Fortell:) Det har seg visstnok slik at de fleste dietter som begrenser det du kan spise til veldig spesielle ting, fører til at du går ned i vekt. Hver gang du har lyst på noe, må du tenke igjennom om det er "lovlig", og da reduseres matinntaket automatisk. Hva som skjer når dietten er over, er en annen sak... 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Bare tull da vet du Burde jo skjønt det:)))) LOL:) *Selvfølgelig* burde jeg skjønt det:)))) *ler* 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Det har seg visstnok slik at de fleste dietter som begrenser det du kan spise til veldig spesielle ting, fører til at du går ned i vekt. Hver gang du har lyst på noe, må du tenke igjennom om det er "lovlig", og da reduseres matinntaket automatisk. Hva som skjer når dietten er over, er en annen sak... Akkurat... Tja... 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hva het den? Farge-dietten. LOL 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hva gjør du bortsett fra å daue den måneden du kun kan spise mat på x? 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hva gjør du bortsett fra å daue den måneden du kun kan spise mat på x? Spiser xknekkebrød vel.... 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hva gjør du bortsett fra å daue den måneden du kun kan spise mat på x? Lever på luft og x-sex. Jeg glemmer å spise når jeg har mye bra sex på en gang. Og x-sex er ofte bra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Lever på luft og x-sex. Jeg glemmer å spise når jeg har mye bra sex på en gang. Og x-sex er ofte bra. Jeg trodde det var luft og kjærlighet man kunne leve på. Men sex er like bra. 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg trodde det var luft og kjærlighet man kunne leve på. Men sex er like bra. Ja faen, luft og kjærlighet var det ja. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg trodde det var luft og kjærlighet man kunne leve på. Men sex er like bra. Luft er jo forbeholdt L-uka. Og kjærlighet K-uka, så de er allerede oppbrukt når du kommer til X-uka. Innbiller meg at både X-, Y- og Z-uka blir ganske ensformige. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Luft er jo forbeholdt L-uka. Og kjærlighet K-uka, så de er allerede oppbrukt når du kommer til X-uka. Innbiller meg at både X-, Y- og Z-uka blir ganske ensformige. Hmm, synd de ikke har bokstavkjeks mer.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Luft er jo forbeholdt L-uka. Og kjærlighet K-uka, så de er allerede oppbrukt når du kommer til X-uka. Innbiller meg at både X-, Y- og Z-uka blir ganske ensformige. S-uka er fin-fin. Sushi, sex og shampis! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 S-uka er fin-fin. Sushi, sex og shampis! Tror jeg hopper over sushien. Men ellers er jo det en flott uke. Mye trim. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.