Tralla Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Herregud hvis hun bare leser se&hør så bør du absolutt kjøpe noen andre ukeblader til henne, slik at hun kanskje kan få øynene opp for litt bedre ukeblader... He,he ja sant nok:) 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hmm, er den ny nå? Har ikke hørt at hun har lest på den nei... Skal fiske litt i morgen med henne. Første bok ble utgitt i september-oktober. 0 Siter
Tralla Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Første bok ble utgitt i september-oktober. Flott, da har hun sikkert ikke lest noen av de ennå. Da kan jeg gjøre henne hekta på denne da 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Den forfatteren har jeg ikke hørt om. Har du forslag til titler på bøker av henne? Fås de i bokhandelen eller? Jepp, tiden går fort med super mario her *plystre* men den får hun ikke låne ;-) For eksempel "En sak har minst tre sider". Den leste jeg på sydenferie i sommer, og koste meg veldig med den. Ellers har jeg lest "Watermelon" og "Lucy Sullivan is getting married", av dem anbefaler jeg den siste. Jeg kjøpte disse på nett, men de har dem sikkert i bokhandelen også. Du får spørre! Ingen får ta fra meg gameboyen min når jeg er oppslukt, nei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.