Musli Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har krusete og veldig tjukt hår.Kan ikke gå med det løst,da kruser det seg opp og blir sååå tjukt. Jeg klarer ikke gå med det løst pga dette og det blir også veldig varmt med håret hengende ned. Ender med at jeg går med strikk hele tiden.. Har noen råd??Jeg har klipt håret i etasje klipp,syns det ble bare verre og tjukkere:/ 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Har du vært hos frisøren og fått det tynnet ut? Altså at de klipper av deg en god del hår men gjør ikke noe med lengden. 0 Siter
Musli Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Har du vært hos frisøren og fått det tynnet ut? Altså at de klipper av deg en god del hår men gjør ikke noe med lengden. Har gjort det endel ganger ja,men syns det blir sååå flisete... Trenger noen råd til kanskje noe å ta i håret... Har brukt rettetang men det går ikke hver dag... Vil helst unngå det..Det ødelegger håret i lengden. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Har gjort det endel ganger ja,men syns det blir sååå flisete... Trenger noen råd til kanskje noe å ta i håret... Har brukt rettetang men det går ikke hver dag... Vil helst unngå det..Det ødelegger håret i lengden. Jeg bruker rettetang hver dag. Men hva med å bruke serum til håret? Det gjør at det ikke blir så brusete. Denne er fin: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/45a7d1ca02f089a6273fc0a8d00c0749/Product/View/2597 0 Siter
Musli Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Jeg bruker rettetang hver dag. Men hva med å bruke serum til håret? Det gjør at det ikke blir så brusete. Denne er fin: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/45a7d1ca02f089a6273fc0a8d00c0749/Product/View/2597 Hva gjør serum?? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Har gjort det endel ganger ja,men syns det blir sååå flisete... Trenger noen råd til kanskje noe å ta i håret... Har brukt rettetang men det går ikke hver dag... Vil helst unngå det..Det ødelegger håret i lengden. Etasjeklipp er ihvertfall _ikke_ løsningen! Da blir det bare mye verre som du selv har erfart. Gå til frisøren og spør etter en litt tung gelè som skal brukes i vått hår som kun skal lufttørkes. Føner er forbudt. Da vil krøllene falle naturlig uten den bustete følingen. Rettetang sliter nok på håret, men håret vokser hele tiden, så hvis tupper klippes jevnlig, er det faktisk ikke så ille... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hva gjør serum?? les på linken jeg ga deg. den gjør at håret blir mindre brusete, føles ut som glidekrem, men gjør underverker for mitt hår ihvertfal. 0 Siter
Musli Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Etasjeklipp er ihvertfall _ikke_ løsningen! Da blir det bare mye verre som du selv har erfart. Gå til frisøren og spør etter en litt tung gelè som skal brukes i vått hår som kun skal lufttørkes. Føner er forbudt. Da vil krøllene falle naturlig uten den bustete følingen. Rettetang sliter nok på håret, men håret vokser hele tiden, så hvis tupper klippes jevnlig, er det faktisk ikke så ille... Nei etasjeklipp gjordet det bare verre..Men kan ikke gjøre noe mer med det nå=(Må bare la det vokse.. for vil jo beholde den lengste lengden min under håret for den er lang=) Må det vere hos frisør?Andre råd som er billigere? 0 Siter
Musli Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 les på linken jeg ga deg. den gjør at håret blir mindre brusete, føles ut som glidekrem, men gjør underverker for mitt hår ihvertfal. ok=)Men de har vel serum i andre vanlige butikker? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 ok=)Men de har vel serum i andre vanlige butikker? Vita har ihvertfal 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 ok=)Men de har vel serum i andre vanlige butikker? Støtter MP! Det var ordet serum jeg ikke husket. Hos frisøren får du veiledning til bruk, og det er ikke mye av gangen som skal til, så de er drøye! Min søster var svært skeptisk, men er nå fullstendeig "troende"! 0 Siter
Musli Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Støtter MP! Det var ordet serum jeg ikke husket. Hos frisøren får du veiledning til bruk, og det er ikke mye av gangen som skal til, så de er drøye! Min søster var svært skeptisk, men er nå fullstendeig "troende"! Ok.thanx=) 0 Siter
Gjest stinemor86 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg hadde samme problemet som deg lenge, men nå har det blitt mye bedre. Løsningen hos meg var å vaske håret mye sjeldnere enn jeg gjorde, nå vasker jeg det hver 3. dag. (hvis det blir fett før det, skyller jeg det heller godt) Og bruker shampo kjøpt på apoteket \ frisør for tørt hår og uten parfyme. Kurer det ofte og bruker masse balsam som jeg lar sitte i en stund. (Også leave-in produkter) Kan også ta olje i det og la det være i over natta. Fungerte for meg iallefall! (Men det tok litt tid før det fungerte, et par måneder kanskje?) 0 Siter
Gjest stinemor86 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg hadde samme problemet som deg lenge, men nå har det blitt mye bedre. Løsningen hos meg var å vaske håret mye sjeldnere enn jeg gjorde, nå vasker jeg det hver 3. dag. (hvis det blir fett før det, skyller jeg det heller godt) Og bruker shampo kjøpt på apoteket \ frisør for tørt hår og uten parfyme. Kurer det ofte og bruker masse balsam som jeg lar sitte i en stund. (Også leave-in produkter) Kan også ta olje i det og la det være i over natta. Fungerte for meg iallefall! (Men det tok litt tid før det fungerte, et par måneder kanskje?) Ja, også et tips: hvis du har langt hår, blir det litt mer tyngde på det og det henger mer ned. Det virker ikke så brusete som når du har kort hår... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.