Gjest catiki21 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Noen steder som er billige å reise til. Sånne typiske syden land. Jeg vil komme meg litt vekk fra norge nå! Vet dere om noen tilbud også hadde det vært fint! Jeg er så sliten nå! 0 Siter
kamazi Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 www.travelmarket.no -> restplasser -> søk på laveste pris. Plenty av uspesifiserte restplasser for sånn 1500,- og oppover. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 www.travelmarket.no -> restplasser -> søk på laveste pris. Plenty av uspesifiserte restplasser for sånn 1500,- og oppover. Tusen takk for hjelpa. Håper de har noe billig som passer meg. 0 Siter
flisa Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Vi kontaktet VIA og ba de finne noe vanvittig billig til oss - så vi reiser om noen dager til Tenerife 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Vi kontaktet VIA og ba de finne noe vanvittig billig til oss - så vi reiser om noen dager til Tenerife Takk for tipset! Har VIA en hjemmeside eller noe? Du må ha en god tur. Skulle ønske jeg også kunne reise nå, men først må jeg finne en eller ei som vil reise med meg! Håper jeg finner det snart! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Vi kontaktet VIA og ba de finne noe vanvittig billig til oss - så vi reiser om noen dager til Tenerife Ah! *misunnelig* Du har ikke en ekstra stor koffert med plass til meg? *s* Jeg er høflig, stueren, men rapp i kjeften... Dumt med en snakkende koffert, kanskje?! Har ikke du nettopp vært nedi varmere strøk? Bitt av basillen? Jeg skal planlegge sydentur sjøl straks (venter bare på jobbturnusen til kaill'n. *jippiii, gleder meg veeeeldig* 0 Siter
Gemini Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Vi kontaktet VIA og ba de finne noe vanvittig billig til oss - så vi reiser om noen dager til Tenerife Hvor mye måtte dere gi per pers? 1 ukes tur? 0 Siter
flisa Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Takk for tipset! Har VIA en hjemmeside eller noe? Du må ha en god tur. Skulle ønske jeg også kunne reise nå, men først må jeg finne en eller ei som vil reise med meg! Håper jeg finner det snart! http://www.via.no Men vi stakk innom et kontor - for min søster hadde et gavekort - ellers hadde jeg nok ikke tenkt på de engang 0 Siter
flisa Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Ah! *misunnelig* Du har ikke en ekstra stor koffert med plass til meg? *s* Jeg er høflig, stueren, men rapp i kjeften... Dumt med en snakkende koffert, kanskje?! Har ikke du nettopp vært nedi varmere strøk? Bitt av basillen? Jeg skal planlegge sydentur sjøl straks (venter bare på jobbturnusen til kaill'n. *jippiii, gleder meg veeeeldig* Jo - var med de største jentene mine (23 oh 15) og min mor før jul - -nå er det med de små og mannen min - og søstra mi med like store unger (lekekamerater) og mann - og mine foreldre Koselig 0 Siter
flisa Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hvor mye måtte dere gi per pers? 1 ukes tur? Vi betalte 3035,- for leiligheten en uke -og så betalte vi for "Kun Fly" hos Saga Solreiser - litt over 2000 pr person. Det kom på 11.500,- for oss 4, 2 voksne og 2 barn under 12 år. 0 Siter
zupernova Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Takk for tipset! Har VIA en hjemmeside eller noe? Du må ha en god tur. Skulle ønske jeg også kunne reise nå, men først må jeg finne en eller ei som vil reise med meg! Håper jeg finner det snart! Hadde ikke du nettopp blitt sammen med en? Kommer jo så klart litt an på hvor lenge dere har vært sammen og om han kan, men jeg og kjæresten(nå samboer!) dro av gårde på tur ca. 3-4 måneder etter at vi ble sammen(hadde kjent hverandre et halvt år før det) og det var utrolig koselig ) Er veldig spesielt med første ferie/reise sammen da ;o) *dytter borti sambo og leter etter billigturer på nett* 0 Siter
Gemini Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Vi betalte 3035,- for leiligheten en uke -og så betalte vi for "Kun Fly" hos Saga Solreiser - litt over 2000 pr person. Det kom på 11.500,- for oss 4, 2 voksne og 2 barn under 12 år. Kjempebra! Sånt har ikke lønnet seg for meg tidligere når jeg har reist alene til Chios, litt også fordi det ikke var "kun fly" dit før. Men neste gang det blir aktuelt å reise (som kan bli en stund til kanskje...), så skal jeg undersøke sånne muligheter. Er vel mer lønnsomt jo flere man er som reiser sammen, altså mer for familier enn fx et par. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hadde ikke du nettopp blitt sammen med en? Kommer jo så klart litt an på hvor lenge dere har vært sammen og om han kan, men jeg og kjæresten(nå samboer!) dro av gårde på tur ca. 3-4 måneder etter at vi ble sammen(hadde kjent hverandre et halvt år før det) og det var utrolig koselig ) Er veldig spesielt med første ferie/reise sammen da ;o) *dytter borti sambo og leter etter billigturer på nett* Jo, jeg har blitt sammen med en. Det stemmer det! Men, jeg vet ikke om jeg skal reise med han eller ta med en venninne nå og heller vente litt med å reise med han. Men må jo spørre om han vil være med meg. Håper hvertfall jeg kan reise snart! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 På forsiden til sol.no har de noe som heter "restplasser". Helt til høyre. Der kan du velge, f.eks charter og plotte inn dato, basseng,avreisested osv. Du får opp prisen ved å trykke på "bestill". Vi har kikket på en tur i mai, og fant ut den kom seg på under 10000,- for 2 voksne og 2 barn, 2 uker, tyrkia. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Takk for tipset! Har VIA en hjemmeside eller noe? Du må ha en god tur. Skulle ønske jeg også kunne reise nå, men først må jeg finne en eller ei som vil reise med meg! Håper jeg finner det snart! Alle turoperatørene (Ving, StarTour, Saga, Apollo og sikkert flere) har restplass-oversikt på nettsidene sine også. Og så er det noen nettsider som har oversikt - solfaktor.com tror jeg er linken til en av dem. 0 Siter
zupernova Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jo, jeg har blitt sammen med en. Det stemmer det! Men, jeg vet ikke om jeg skal reise med han eller ta med en venninne nå og heller vente litt med å reise med han. Men må jo spørre om han vil være med meg. Håper hvertfall jeg kan reise snart! Hihi, jeg lurte også en stund før jeg spurte, og han ble nok ganske overrasket, men det var veldig koselig da, man får liksom sjans til å bli kjent på en annen måte når man reiser bort. Ellers er det selvfølgelig hyggelig å reise med en venninne også ) håper du får reist snart. Jeg for min del fikk nesten allerede halvveis overtalt sambo(fikk et slags positivt kanskje-grynt..hihi), så håper det blir varmere strøk på meg også, takk for strålende tips 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 På forsiden til sol.no har de noe som heter "restplasser". Helt til høyre. Der kan du velge, f.eks charter og plotte inn dato, basseng,avreisested osv. Du får opp prisen ved å trykke på "bestill". Vi har kikket på en tur i mai, og fant ut den kom seg på under 10000,- for 2 voksne og 2 barn, 2 uker, tyrkia. Tusen takk for tipset! Den skal jeg sjekke ut! Håper jeg finner en reise på noen tusen lapper. Savner sol og sommer nå! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 På forsiden til sol.no har de noe som heter "restplasser". Helt til høyre. Der kan du velge, f.eks charter og plotte inn dato, basseng,avreisested osv. Du får opp prisen ved å trykke på "bestill". Vi har kikket på en tur i mai, og fant ut den kom seg på under 10000,- for 2 voksne og 2 barn, 2 uker, tyrkia. Tusen takk for tipset! Den skal jeg sjekke ut! Håper jeg finner en reise på noen tusen lapper. Savner sol og sommer nå! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Alle turoperatørene (Ving, StarTour, Saga, Apollo og sikkert flere) har restplass-oversikt på nettsidene sine også. Og så er det noen nettsider som har oversikt - solfaktor.com tror jeg er linken til en av dem. Ja det har de. Kommer ikke på sånne navn jeg, opratører på reiser. Lenge siden jeg var i "syden" sist. Så håper det snart blir "sol og sommer" på meg! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hihi, jeg lurte også en stund før jeg spurte, og han ble nok ganske overrasket, men det var veldig koselig da, man får liksom sjans til å bli kjent på en annen måte når man reiser bort. Ellers er det selvfølgelig hyggelig å reise med en venninne også ) håper du får reist snart. Jeg for min del fikk nesten allerede halvveis overtalt sambo(fikk et slags positivt kanskje-grynt..hihi), så håper det blir varmere strøk på meg også, takk for strålende tips Godt at de som trenger tips, gir andre tips til å komme seg litt vekk og gjerne til varmere strøk. Bare hyggelig at jeg kan tipse folk når jeg selv vil komme meg litt vekk:)! Håper din samboer tilslutt sier JA og at dere reiser! "Sol og sommer, her kommer jeg:o)" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.