Gå til innhold

Ungdom og sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, skikkelig roblemantisk start detta :D

Han hadde hjulpet meg med noe med huset mitt, jeg bad ham på middag som takk.

Etter litt vin og greier så tenkte jeg "hmmmm.....lenge siden jeg har hatt sex, den der kan vi jo prøve".

Det ble ikke noe, han er den rolige, seriøse typen ;)

Men så fikk jeg det til etterhvert da, og ja, det endte opp med ring på fingeren ja :)

Fin historie :-)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

9

• Tralla

2

• Moraki

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg liker ikke at det er så mange mennesker som har et så løssluppent sexliv at de puler folk i øst og vest, så nei, jeg synes ikke det skal være så enkelt.

Hvorfor liker du ikke det? Hva har det med deg å gjøre?

Gjest Persille
Skrevet

Jeg tenker at folk må få ha sex når de vil og med hvem de vil, så lenge det er frivillig fra begge parter og man følger norsk lov.

Personlig kunne jeg nok ikke hatt sex uten at følelser var involvert, men folk er forskjellige. Har ingen problemer med at andre ser på en annen måte enn meg...

Hva hvis du var singel over tid da?

Kunne du ikke hatt sex med en du hadde god kjemi med, tente på osv - men ikke var forelsket/glad i?

Gjest Persille
Skrevet

Jeg liker ikke at det er så mange mennesker som har et så løssluppent sexliv at de puler folk i øst og vest, så nei, jeg synes ikke det skal være så enkelt.

Liker ikke? Hva spiller det for rolle for deg?

Dessuten er det forskjell på å ha sex med mange forskjellige over tid - og å "pule rundt i øst og vest".

Synes du er vel dømmende nå...

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er enig med en del andre her, folk må sex som de selv ønsker og vil, så lenge begge parter er med på det, og det er lovlig.

Selv må jeg ha følelser, eller kjemi. Men nå er ikke jeg den rette til og uttale meg, da jeg var ung da jeg ble sammen med sambo, og vi er sammen enda.

En del av mine venner, som ikke har vært i forhold, har hatt en del sex, one night stand, og trives med det. Og sålenge de trives, og er fornøyd, synes jeg det er bra på deres vegne.

Skrevet

Hva hvis du var singel over tid da?

Kunne du ikke hatt sex med en du hadde god kjemi med, tente på osv - men ikke var forelsket/glad i?

Jeg innbiller meg at dersom man tenner på en, så er man forelska?

Men så har jeg ikke all verdens erfaring med sånt da... Har hatt flere kjærester, men da var jeg fortsatt tenåring. I tenåra blir man jo forelska støtt og stadig ;-) Ble sammen med mannen min når jeg var 17 år gammel og vi er fortsatt gift, så det spørs om jeg vet hva jeg snakker om? ;-)

Skrevet

Men så har jeg ikke all verdens erfaring med sånt da... Har hatt flere kjærester, men da var jeg fortsatt tenåring. I tenåra blir man jo forelska støtt og stadig ;-) Ble sammen med mannen min når jeg var 17 år gammel og vi er fortsatt gift, så det spørs om jeg vet hva jeg snakker om? ;-)

"Jeg innbiller meg at dersom man tenner på en, så er man forelska?"

Ikke nødvendigvis. Man kan like godt innbille seg at man er forelsket når man tenner på en.

:)

Skrevet

"Jeg innbiller meg at dersom man tenner på en, så er man forelska?"

Ikke nødvendigvis. Man kan like godt innbille seg at man er forelsket når man tenner på en.

:)

Enten så er man forelska eller så er man det ikke, men forelskelsen kan gå rimelig kjapt over da ;-)

Eller...

Gjest Persille
Skrevet

Neida, tenning og forelskelse har ingenting med hverandre å gjøre nødvendigvis :)

Skrevet

Jeg kan tenke meg å ha sex med maaaange jeg ikke er forelsket i ;)

Skrevet

Det kan være enkelt og greit kun sex. Og det kan være sex med følelser inne i bildet.

Jeg syns folk må få gjøre sånn som de føler er riktig selv.

Personlig har jeg hatt sex både med og uten følelser inne i bildet. Det var ingen problemer å la det være kun sex da det var settingen, men samtidig syns jeg at det å ha sex med den du elsker er enda bedre. På en annen måte. Da er det noe annet i tillegg.

Sex er vel et biologisk behov. Og er en singel så vil vel de fleste ha behov for sex, om så er kun med en knullevenn. Med mindre en ønsker å ha sex kun med en man har et forhold til. Men dette må være opp til den enkelte syns jeg. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det kan være enkelt og greit kun sex. Og det kan være sex med følelser inne i bildet.

Jeg syns folk må få gjøre sånn som de føler er riktig selv.

Personlig har jeg hatt sex både med og uten følelser inne i bildet. Det var ingen problemer å la det være kun sex da det var settingen, men samtidig syns jeg at det å ha sex med den du elsker er enda bedre. På en annen måte. Da er det noe annet i tillegg.

Sex er vel et biologisk behov. Og er en singel så vil vel de fleste ha behov for sex, om så er kun med en knullevenn. Med mindre en ønsker å ha sex kun med en man har et forhold til. Men dette må være opp til den enkelte syns jeg. :-)

Klart det opp til den enkelte, men har lest i flere tråder her at det å være jomfru, når man er over tyve, er helt ut likssom.

Som 15-åring hadde ikke jeg særlig peiling på sex (28 år siden). Min datter på 13 vet mye mer enn jeg gjorde. tror det skaper litt press.

Jeg er single, men føler ikke spesielt behov for sex, må ha noe følelser med i bildet.

Skrevet

Neida, tenning og forelskelse har ingenting med hverandre å gjøre nødvendigvis :)

Okei, satser på at jeg ikke får sjansen til å prøve ut hypotesen ;-)

Skrevet

Jeg kan tenke meg å ha sex med maaaange jeg ikke er forelsket i ;)

Åkkei da, jeg skjønner at jeg er en fossil som ikke klarer å henge med i tiden. Sånn er det å være godt gift ;-)

Skrevet

Nope.

En kan godt tenne på noen uten å være forelska i personen. Tenningen er kun fysisk, mens når en blir forelska så kommer følelsene også med i bildet. :-)

Skrevet

Nope.

En kan godt tenne på noen uten å være forelska i personen. Tenningen er kun fysisk, mens når en blir forelska så kommer følelsene også med i bildet. :-)

Hva skulle jeg gjort uten dol!

Jeg begynner å føle meg som en meeeget godt gift, innbarka, fossil *ler*

Skrevet

Åkkei da, jeg skjønner at jeg er en fossil som ikke klarer å henge med i tiden. Sånn er det å være godt gift ;-)

Fossiler er på museum, forsteinet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva skulle jeg gjort uten dol!

Jeg begynner å føle meg som en meeeget godt gift, innbarka, fossil *ler*

Er nok fossil jeg òg er jeg redd!

Har en datter på 13 år, som selvfølgelig bør være jomfru resten av livet, egentlig! Pappaen har gjort klar rifla allrede, og bruker all sin fritid på å øve, så han er sikker på å treffe.... He, he

Hun er dessuten typen til å fortelle meg om første gang. Alt jeg kan ønske er at de bruker kondom og at hun ikke blir altfor skuffet.

Skrevet

Fossiler er på museum, forsteinet.

Okei, da er jeg ikke fullt så ille ;-)

Skrevet

Er nok fossil jeg òg er jeg redd!

Har en datter på 13 år, som selvfølgelig bør være jomfru resten av livet, egentlig! Pappaen har gjort klar rifla allrede, og bruker all sin fritid på å øve, så han er sikker på å treffe.... He, he

Hun er dessuten typen til å fortelle meg om første gang. Alt jeg kan ønske er at de bruker kondom og at hun ikke blir altfor skuffet.

Jeg er glad min eldste "bare" er ni år, så får jeg forhåpentligvis noen år på meg før jeg trenger å bekymre meg for sex og sånt ;-)

Mitt ønske er at ungene (når de blir ungdommer/voksne) skal føle at det er greit å ha sex med den de har følelser for, og at denne personen er respektfull og til å stole på. Da skal jeg være fornøyd:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...