Gå til innhold

Crazy cat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virket jo som katten hadde vondt eller noe den ikke likte:(

Gjest arme lidu
Skrevet

Virket jo som katten hadde vondt eller noe den ikke likte:(

Enig. Virket som de holdt noe mat over katten som den ikke klarte å nå tak i. La dere merke til hvor feit katten var? Stakkars katt. :-(

Skrevet

Enig. Virket som de holdt noe mat over katten som den ikke klarte å nå tak i. La dere merke til hvor feit katten var? Stakkars katt. :-(

Uff ja!!For de skriker ikke sånn uten grunn!Jeg kan ikke mye om katter men ser når de lider av en eller annen grunn!Så da er vi enige=)Huff.. Hater se dyr i sånne situasjoner. De kan liksom ikke forsvare seg på samme måte som mennesket!De er så søte og uskyldige stakkars!

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

He he, har sett flere filmer av katter som gjør slikt når de blir klødd på et sted de liker godt å bli klødd på!

De klarer ikke styre seg!

Katter er morsomme dyr!

Gjest Pontiac
Skrevet

He he, har sett flere filmer av katter som gjør slikt når de blir klødd på et sted de liker godt å bli klødd på!

De klarer ikke styre seg!

Katter er morsomme dyr!

Det var det første jeg tenkte også.

Ble litt lattermild da noen var helt sikre på at folka dinglet mat over hodet på den som den ikke fikk tak i, og at den ble mishandlet, stakkars katt osv.

Bør da ikke nødvendigvis være mishandling fordi om et dyr oppfører seg rart?

Kløing var det første jeg fikk for meg også.

Men vekta, ja, jeg er enig i at den kunne vært noe mindre da ;D

Morsom krake vaffal :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...