Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du dikter opp lignende "problemer" med muslimer, og løser problemet ved å hate.

Det begynner å bli ganske mange her som påpeker det for deg.

Etter det jeg kan se, er det kun du som skriver om han her inne, og selv med nitid vurdering finner man sjelden innlegg som inneholder hatske vendinger.

Har du snakket med psykiateren din om dette?

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nellie

9

• flisa

8

• Sør

6

• gripp

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei,

Bare fint at flere påpeker det for ham. Hatske, fundamentalistiske meninger er de samme, uavhengig av hvem de kommer fra.

Enig!

Skrevet

Etter det jeg kan se, er det kun du som skriver om han her inne, og selv med nitid vurdering finner man sjelden innlegg som inneholder hatske vendinger.

Har du snakket med psykiateren din om dette?

Togli påpeker det samme, i et innlegg rett under.

Du agerer igjen som keinsteins papegøye. Pinlig for deg. Har du ikke egne meninger?

hidi, the scorpion
Skrevet

Yssen må antas å være et erfarent organisasjonsmenneske.

Hvis hun har gjort dette uten å sørge for ryggdekning, vil det overraske meg. Hennes mulighet ligger i at hun har alliert seg med noen (tidligere medarbeidere hos Valla, media etc) som kan kjøre saken videre.

Normalt når VG (og andre) kjører slike saker, har de 10-15 journalister på jobben, og har en drøss med oppfølgere i dagene fremover.

Men vil VG? Jeg tviler.

Jeg tviler vel ikke så mye som du gjør. VG er avis, som definitivt ønsker å selge godbiter...

Kanskje på tide med en skikkelig oppvask i LO!

Skrevet

Togli påpeker det samme, i et innlegg rett under.

Du agerer igjen som keinsteins papegøye. Pinlig for deg. Har du ikke egne meninger?

Muahaha...så det er togli som skal tjene som sannhetsvitne for vrangforestillingene dine? Slapp av, sør, ta deg en øl.

Skrevet

Jeg tviler vel ikke så mye som du gjør. VG er avis, som definitivt ønsker å selge godbiter...

Kanskje på tide med en skikkelig oppvask i LO!

Det vil tjene VG til ære om de gjør en skikkelig jobb her. Det er mulig jeg tar feil, men det er den mektigste personen i landet som er havnet i trøbbel, og da etableres formidable motkrefter.

Dagbla kan vi glemme. Det er selverklært regjeringsorgan (herunder LO). Aftenposten bør absolutt kunne kjøre løpet, men det spørs om de er tabloide nok i ryggmargen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det vil tjene VG til ære om de gjør en skikkelig jobb her. Det er mulig jeg tar feil, men det er den mektigste personen i landet som er havnet i trøbbel, og da etableres formidable motkrefter.

Dagbla kan vi glemme. Det er selverklært regjeringsorgan (herunder LO). Aftenposten bør absolutt kunne kjøre løpet, men det spørs om de er tabloide nok i ryggmargen.

Føler så absolutt at Aftenposten er blitt tabloid, ja! Sørgelig, spør du meg.

Det må da være i alles interesser at saken blir skikkelig etterforsket! Som du sier er LO et svært mektig organ, hvor mektige får vi vel vite i løpet av noen dager.

Men, Valla er i hardt vær, også hos sine egne. Tror det var mange som hadde motforestillinger, da hun overtok "makta"!

Følger selv spent med.

Skrevet

Når folk blir behandlet så de blir sykemeldte - er det ikke bare et overtramp.

Jeg mente selvsagt ikke at mobbing på arbeidsplassen bare er et overtramp - det har jeg ingen problemer med å kalle et overgrep.

Men her var det snakk om å kjefte opp noen offentlig. Og i seg selv er ikke det å regne for et overtramp. Sammen med et utall andre hendelser blir det annerledes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...