smurf78 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Noen som har testet Oriflameprodukter? Er de noe tess? 0 Siter
Gjest jåledokka Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Testet og testet ... nei jeg vil ikke si det, har vært på noen partyer, kjøpt noen produkter og det eneste produktet jeg kan skryte av der er vel den lille rosa boksen med vaselin. 0 Siter
scara Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har !!! Har prøvd en god del av produktene, og er kjempefornøyd. Fant t.o.m produkter som funket bedre enn de jeg kjøpte på hudpleiesalongen :-) Ikke minst billigere ! Der kan være noen som reagerer, men da får du seff pengene tilbake. Hva er du ute etter ? Jeg kan komme med anbefalinger :-) 0 Siter
fresja Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Var på noen Oriføameparty for flere tiår siden. Nå har jeg bare fotkremen, den som jeg har nevnt her at venner av meg bruker ved munnsår. 0 Siter
smurf78 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Jeg har !!! Har prøvd en god del av produktene, og er kjempefornøyd. Fant t.o.m produkter som funket bedre enn de jeg kjøpte på hudpleiesalongen :-) Ikke minst billigere ! Der kan være noen som reagerer, men da får du seff pengene tilbake. Hva er du ute etter ? Jeg kan komme med anbefalinger :-) Bare ansiktsprodukter. Renseprodukter, krem etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.