Gå til innhold

Oriflame sine produkter - bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet Oriflameprodukter? Er de noe tess?

Gjest jåledokka
Skrevet

Testet og testet ... nei jeg vil ikke si det, har vært på noen partyer, kjøpt noen produkter og det eneste produktet jeg kan skryte av der er vel den lille rosa boksen med vaselin.

Skrevet

Jeg har !!! Har prøvd en god del av produktene, og er kjempefornøyd. Fant t.o.m produkter som funket bedre enn de jeg kjøpte på hudpleiesalongen :-) Ikke minst billigere !

Der kan være noen som reagerer, men da får du seff pengene tilbake.

Hva er du ute etter ? Jeg kan komme med anbefalinger :-)

Skrevet

Var på noen Oriføameparty for flere tiår siden. Nå har jeg bare fotkremen, den som jeg har nevnt her at venner av meg bruker ved munnsår.

Skrevet

Jeg har !!! Har prøvd en god del av produktene, og er kjempefornøyd. Fant t.o.m produkter som funket bedre enn de jeg kjøpte på hudpleiesalongen :-) Ikke minst billigere !

Der kan være noen som reagerer, men da får du seff pengene tilbake.

Hva er du ute etter ? Jeg kan komme med anbefalinger :-)

Bare ansiktsprodukter. Renseprodukter, krem etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...